1. پرشین تکس
  2. یادداشت
  3. بررسی و مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی
نرم افزار حسابداری

بررسی و مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی

نرم افزار حسابداری حالا عضو لاینفک همه کسب‌وکارهاست؛ چه به‌صورت نرم افزار حسابداری شرکتی و چه به‌صورت نرم افزار حسابداری فروشگاهی. همین مسئله باعث شده است تا دغدغه تازه‌ای نزد صاحبان کسب‌وکار و مدیران مالی آن‌ها شکل بگیرد و آن پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه یا شرکت آن‌ها است.

در این یادداشت قصد داریم تا معروف‌ترین و بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و شرکتی را معرفی کرده و ضمن برشمردن ویژگی‌های اصلی آن‌ها، مزایا و معایب آن‌ها را نیز برای شما بازگو کنیم.

نرم افزارهایی که در اینجا معرفی خواهیم کرد، نرم افزارهایی هستند که شهرت بیشتری داشته و بیشتر مورداستفاده کاربران قرار می‌گیرند. در حال حاضر شاید نزدیک به 400 نرم افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی در ایران وجود داشته باشد که امکان معرفی کامل تک‌تک این نرم افزارها در یک یادداشت نیست.

ما در این یادداشت تلاش کرده‌ایم تا نرم افزارهایی که در حال حاضر کاربران بیشتری دارند و شناخت شده تر هستند را معرفی کنیم. درعین‌حال با رصد فضای مجازی و گفت‌وگو با حسابداران مختلف، حتی‌الامکان تجربه کاربری و مزایا و معایب هریک از آن‌ها را نیز آورده‌ایم. طبیعی است که از نرم افزارهایی که کاربران کمتری دارند، اطلاعات کمتری موجود است و این خود در انتخاب لیست ما تأثیر فراوانی داشته است.

درصورتی‌که تجربه کار با هریک از این نرم افزارها را دارید، در بخش نظرات از تجربه خود بنویسید تا ما نظر شما را در انتهای توضیحات مربوط به آن نرم افزار، به‌عنوان نظر یک کاربر منتشر کنیم. این کار گامی است برای به اشتراک‌گذاری تجربه کاربری این نرم افزارهای حسابداری در میان حسابداران و همچنین معیار روشن‌تری است برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی.

نرم افزارهای بررسی شده:
اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و قیمت بسیار مناسبی باشد، حسابداری آنلاین چرتکه دقیقا همان چیزی است که میخواهید. با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است.نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه مناسب فروشگاه های بزرگ و کوچک ، فروشگاه های اینترنتی و کارخانجات مختلف می باشد. این نرم افزار حسابداری آنلاین قابلیت هایی داراست که می توانید با صرف هزینه و زمان کمتر امور مالی و حسابداری فروشگاه خود را مدیریت نمایید.یکی از دغدغه های مهم حسابداران در نرم افزارهای نوین حسابداری، قابلیت پاسخگویی و اجرای نرم افزار در دستگاه های مختلف می باشد. با چرتکه برایتان زیباترین حالت ریسپانسیو را فراهم کرده است. در وب ‌سایت نرم‌افزار حسابداری چرتکه میتوانید از نسخه دمو یا آزمایشی به صورت رایگان استفاده کنید. شما می توانید سوالات مطابق با نیازمندی خود را در حین استفاده از دمو از قسمت پشتیبانی سایت و محصول بپرسید.همچنین، ویدیوهای راهنمای استفاده از نرم افزار حسابداری چرتکه را تماشا کنید.استفاده از حسابداری فروشگاهی چرتکه امکانات زیر را برای شما فراهم میکند: کاهش هزینه هاافزایش سودآوریافزایش سرعت و رضایت مشتریان جامعیت در عین قیمت مناسبپشتیبانی 24 ساعته و رایگانقابلیت دسترسی در همه پلتفرم هاذخیره سازی آنی اطلاعات و پشتیبان گیری مداومبه حداکثر رساندن مدیریت هوشمند کسب و کار و فروشگاهزیبایی ظاهری و محیط کاربری آسان در عین قیمت مناسبمدیریت عملیات خرید و فروش، موجودی کالا، گزارش گیری از دارایی ها ، بدهکاری و بستانکاری و سود و زیاننرم افزار حسابداری آنلاین چرتکه انواع مختلفی دارد که می توانید متناسب با کسب و کار خود یکی از انواع نرم افزار حسابداری شرکتی و یا نرم افزار حسابداری فروشگاهی را سفارش دهید.

بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و شرکتی ایران به ترتیب حروف الفبا


نرم افزار حسابداری آرین سیستم

شرکت داده‌پردازی آرین سیستم که از سال 83 کار خود را آغاز کرده است، عرضه‌کننده سیستم‌های مدیریت یکپارچه مالی، اداری و منابع انسانی است. نرم افزار حسابداری آرین سیستم که ازجمله نرم افزارهای ارائه‌شده توسط این شرکت است، مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ با حجم کاری بالا است.

درصورتی‌که در مجموعه خود از تمامی مجموعه نرم افزارهای ERP آرین سیستم استفاده کنید، از مزایای هماهنگی نرم افزار حسابداری آن با دیگر نرم افزارها بهره‌مند خواهید بود. هم‌چنین این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی اکثر سیستم‌عامل‌ها ازجمله نسخه‌های قدیمی ویندوز و اندروید را دارد و آرین سیستم قول به‌روزرسانی‌های مداوم را به مشتریان خود می‌دهد.

نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم نصب، آموزش و 6 ماه پشتیبانی رایگان داشته و تا 10 سال تضمین پشتیبانی دارد. رابط کاربری این نرم افزار سنتی و شبیه به نسخه‌های قدیمی آفیس است. دموی این نرم افزار نیز از روی وب‌سایت این شرکت در دسترس است.

آدرس وب‌سایت: https://www.ariansystem.net/software/accounting

نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری آرین سیستم

  1. قابلیت گزارش‌گیری به دو زبان لاتین و فارسی
  2. مجهز بودن به کارتابل آفلاین در زمان قطعی اینترنت
  3. پشتیبانی از تسعیر ارز
  4. امکان دسترسی تحت وب و از طریق تبلت و موبایل
  5. امکان گزارش‌گیری بر اساس تجزیه سنی حساب‌ها
  6. تعریف حساب‌های گروه، کل، معین، تفصیلی، سطح 5 و سطح 6 و سطح 7 به‌صورت درختواره‌ای
  7. تعریف حساب‌ها بدون محدودیت ارقام کدینگ و کنترل ماهیت حساب‌ها در صدور سند حسابداری
  8. تعریف شرح‌های استاندارد برای هر یک از حساب‌ها در نرم افزار حسابداری
  9. تعریف حساب‌های معین با ویژگی‌های تعدادی، ارزی، پیگیری و بودجه‌ای
  10. سازگاری کامل با نرم افزارهای Office و قابلیت ارسال گزارش‌ها به‌صورت: Excel،Word و …

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم

همان‌طور که گفته شد نرم افزار حسابداری آرین سیستم مخصوص کسب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌ها بوده و مناسب حجم‌های کاری بالا است. این نرم افزار ازاین‌جهت امکانات گسترده‌ای داشته و می‌تواند به‌عنوان نرم افزار حسابداری شرکت‌های حسابداری مورداستفاده قرار گیرد.

با تمام این‌ها، این نرم افزار مناسب کسب‌وکارهای متوسط و کوچک و فروشگاه‌ها نیست و پیچیدگی‌های آن از سرعت انجام کار می‌کاهد. برخی کاربران این نرم افزار حسابداری از راحت نبودن و زمان‌بر بودن فرایند ثبت سند و فاکتور در این نرم افزار گلایه داشته و ادعا کرده‌اند که این نرم افزار مناسب سیستم‌های فروش نیست.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان در سال 1383 در اصفهان تولید و عرضه شد. باوجوداینکه شرکت سازنده این نرم افزار حسابداری آن را مناسب برای فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌داند، اما با توجه به ویژگی‌های آن بیشتر آن را به‌عنوان یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌شناسند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان در 4 نسخه ساده، ویژه، پیشرفته و جامع ارائه می‌شود که هریک بر اساس نیازهای بخشی از کاربران طراحی‌شده‌اند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین مجهز به زیرسیستم‌های حسابداری، انبارداری، خریدوفروش، حقوق و دستمزد و پخش مویرگی است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین نسخه‌هایی اختصاصی برای برخی صنوف ارائه کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، سوپرمارکت، آتلیه عکاسی، خیریه و سنگ فروشی اشاره کرد. هرکدام از این نسخه‌ها امکاناتی را برحسب ویژگی‌های اختصاصی آن صنف با خود به همراه دارند.

آدرس وب‌سایت: https://www.parsiansoftgroup.com

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری پارسیان

  1. صدور اسناد به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  2. استفاده از دستگاه کارت‌خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  3. گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هرلحظه
  4. گزارش‌های فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  5. امکان تعریف انبارهای متعدد
  6. نمایش موجودی کالا در همه انبارها به‌صورت یکجا
  7. صدور فاکتورهای خرید، فروش، برگشتی و پیش‌فاکتور
  8. تهیه دیسکت بیمه و فایل مالیات و فایل‌های پرداختی ویژه بانک‌ها
  9. گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  10. گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان ازجمله نرم افزارهایی است که به‌عنوان یک نرم افزار صندوق فروشگاهی در میان صنوف مورد استقبال قرارگرفته است. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی همچنین در کنار یک سال گارانتی رایگان، آپدیت مادام‌العمر رایگان نیز دارد که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

با تمام این‌ها نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان مشکلات پشتیبانی حضوری در نقاط مختلف کشور داشته و همچنین مشکلاتی در ارائه پشتیبانی اینترنتی دارد. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی همچنین محدودیت‌هایی دارد که ممکن است کسب‌وکارهای بزرگ را دچار مشکل کند و آن‌طور که باید امکانات کاملی را در اختیار آن‌ها نگذارد.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس، بیشتر با نسخه موبایلی خود شهرت دارد؛ اپلیکیشن کاربردی و رایگانی که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ های حسابداری شخصی ایرانی محسوب می‌شود؛ اما این اپلیکیشن محصول شرکت «فناوری اطلاعات پارمیس» که از سال 1383 آغاز به کار کرده است. این شرکت چندین راهکار برای حسابداری شرکت‌ها و کسب‌وکارها ارائه کرده است. «پارمیس پرو» مخصوص کسب‌وکارهای متوسط و کوچک، «پارمیس استار» مخصوص کسب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌ها و «پارمیس 360» راهکار ابری برای کسب‌وکارهای کوچک است.

نرم افزار حسابداری پارمیس در میان حسابداران قدیمی چندان شناخته‌شده نیست که این مسئله به دلیل شیوه کاری این نرم افزار است. این نرم افزار حسابداری بیشتر به درد کسانی می‌خورد که آشنایی کمتری با حسابداری دارند و شاید برای حسابداران باتجربه و قدیمی که به شیوه کار با نرم افزارهای حسابداری قدیمی‌تر عادت کرده‌اند چندان جذاب نیست.

نرم افزار حسابداری پارمیس پرو در چهار سری «فروشگاهی»، «شرکتی»، «تولیدی» و «جامع» عرضه می‌شود. پارمیس استار نیز قابلیت نصب زیرسیستم‌های «حسابداری و مالی»، «انبار»، «بازرگانی»، «بازرگانی خارجی»، «خزانه»، «فروشگاه اینترنتی»، «CRM»، «تولید و بهای تمام‌شده»، «حقوق و دستمزد» و 7 زیرسیستم کاربردی دیگر است.

آدرس وب‌سایت: https://parmisit.com

نرم افزار حسابداری پارمیس

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری پارمیس

  1. امکان تعریف شعب و تجمیع اطلاعات مالی آن‌ها
  2. درختواره گردش حساب‌ها بر اساس کلیه سطوح حسابداری
  3. امکان تجمیع، مرتب‌سازی و کپی اسناد و امکان جستجوی اسناد با استفاده از حداقل اطلاعات
  4. تعریف سرفصل‌ها در یک سطح گروه، یک سطح کل، بی‌نهایت معین، بی‌نهایت تفصیلی و بی‌نهایت تفصیلی شناور
  5. امکان معرفی و نگهداری اسناد و حساب‌های چند شرکت مختلف با تعداد نامحدود به‌صورت مجزا روی یک سیستم
  6. امکان اختصاص 3 شماره و یک شماره عطف به هر سند
  7. قابلیت ارائه گزارش از مانده تفصیلی‌های یک حساب به تفکیک سطوح
  8. امکان مشخص کردن افراد امضاکننده پای گزارش‌ها و اضافه کردن امضاکنندگان به‌صورت نامحدود
  9. امکان معرفی، اصلاح و حذف دوره‌های مالی دائمی یا ادواری با تعداد نامحدود و تعیین محدوده زمانی دلخواه
  10. امکان ایجاد سند افتتاحیه به‌طور خودکار از روی سند اختتامیه سال قبل

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس برای کسب‌وکارهای کوچک با اقبال خوبی مواجه شده است که این به دلیل رابط کاربری ساده آن است. پارمیس پرو شاید انتخابی خوب برای خرده‌فروشان و فروشگاه‌های اینترنتی باشد. از سویی دیگر نسخه‌های اختصاصی آن برای برخی صنوف نیز عرضه‌شده است. این نرم افزار با کمترین مشکل و پیچیدگی‌ای، کاربرانی که اطلاعات زیادی از حسابداری ندارند را همراهی می‌کند.

در کنار این‌ها شاید نرم افزار حسابداری پارمیس را نتوان به کسب‌وکارهای بزرگ توصیه کرد. برخی کاربران اعتقاددارند که محیط کاری این نرم افزار برای حسابداران چندان کاربردی و جذاب نبوده و به‌نوعی غیرحرفه‌ای است و امکانات آن کفاف کارهای یک حسابدار نیست.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری پارمیس را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری پیوست

گروه نرم افزاری پیوست، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ساخت نرم افزارهای سازمانی در ایران است. این شرکت با نزدیک به 30 سال سابقه در این عرصه، حالا مشتریان بزرگی از میان سازمان‌ها و نهادهای بزرگ دولتی دارد. نرم افزار حسابداری پیوست از مجموعه نرم افزارهای مالی پیوست است که حدود 15 سال از ساخت آن می‌گذرد. این نرم افزار مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای با حجم کاری بالا است.

نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست قابلیت نصب چندین زیرسیستم را در خود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به زیرسیستم‌های «حسابداری»، «اموال»، «انبار و کالا»، «خزانه داری»، «پیمان‌ها و قراردادها»، «بازرگانی»، «ساخت و تولید»، «هولدینگ»، «ارزی»، «حسابداری دولتی» و «بودجه و اعتبارات» اشاره کرد.

ارتباط کامل این نرم افزارها با یکدیگر و دیگر نرم افزارهای سازمانی پیوست، مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار حسابداری شرکتی است که در سازمان‌های بزرگ بسیار کاربردی و مهم است. نرم افزار حسابداری پیوست تقریباً تمامی امکاناتی که برای حسابداری یک مجموعه بزرگ نیاز خواهید داشت را برای شما فراهم می‌کند. نرم افزار حسابداری پیوست ازجمله نرم افزارهای مورد تأیید سازمان امور مالیاتی است و ادعا می‌کند رابط کاربری کاربر محور آن، دسترسی حسابداران به قسمت‌های مختلف برنامه را سهل‌الوصول می‌کند.

آدرس وب‌سایت: https://payvast.com

نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری پیوست

  1. تعریف کدینگ دلخواه حسابداری متناسب با نیاز شرکت
  2. امکان دریافت سند مالی از نرم افزارهای شرکت‌های دیگر در قالب وب‌سرویس یا فایل متنی و اکسل
  3. امکان انتقال اطلاعات اسناد حسابداری بین شرکت‌ها
  4. تعیین سطح دسترسی کاربران به حساب‌ها در کلیه سطوح و دسترسی کاربران به کلیه فرم‌های عملیاتی
  5. مشاهده اطلاعات سایر نرم افزارها از طریق آرتیکل‌های وابسته در اسناد حسابداری
  6. ارائه خلاصه سند ماهانه برای ارائه دفاتر و اسناد به‌صورت مکانیزه به سازمان امور مالیاتی
  7. ارائه دفاتر حساب‌های عوارض و مالیات بر ارزش افزوده
  8. ارائه صورت‌های مالی اساسی شامل ترازنامه و سود و زیان با تنظیمات دلخواه
  9. گزارش دفتر روزنامه در سطوح کل، معین، تفصیلی به همراه تفصیلی‌های شناور و ارز
  10. تهیه فرم چاپی دفتر روزنامه بر اساس دفتر چاپی استاندارد 26 سطری

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست

نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست را شاید بتوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دانست. این نرم افزار با زیرسیستم‌های متنوع و البته نرم افزارهای سازمانی دیگر، بستری کامل برای یکپارچه‌سازی سیستم اتوماسیون سازمان شما فراهم می‌کند.

بااین‌حال این نرم افزار به دلیل پیچیدگی‌ها و گستردگی‌های خود مناسب کسب‌وکارها و شرکت‌های متوسط و کوچک نیست و تا حدودی می‌تواند باعث کند شدن فرایند کاری این‌گونه کسب‌وکارها شود. از سویی دیگر وجود مشتریان قدرتمند باعث شده است تا سیستم پشتیبانی این شرکت چندان رغبتی به ارائه پشتیبانی به مشتریان کوچک‌تر خود نداشته باشد و گزارش‌هایی از عدم رضایت آن‌ها از پشتیبانی پیوست شنیده‌شده است. در ضمن باید یادآور شویم که نرم افزار حسابداری پیوست نسخه فروشگاهی ندارد.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری تدبیر

شاید یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای حسابداری این لیست، نرم افزار حسابداری تدبیر محصول شرکت «پردازش موازی سامان» باشد. اولین نسخه نرم افزار حسابداری تدبیر سال 1377 عرضه شد که امکانات و محیطی ساده داشت. این نرم افزار توسط شرکت‌های بزرگی همچون گلدیران و سام سرویس مورداستفاده قرار گرفت و همین مسئله باعث توسعه روزبه‌روز این نرم افزار شد.

هم‌اکنون شرکت پردازش موازی سامان یکی از تولیدکنندگان قدیمی و بزرگ نرم افزارهای سازمانی ازجمله نرم افزار حسابداری در ایران است. نرم افزار حسابداری تدبیر یکی از گزینه‌های اصلی برای استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ بوده است. شهرت این نرم افزار حسابداری به حدی است که بسیاری از شرکت‌های حسابداری نام خود را با تلفیقی از نام این نرم افزار انتخاب کردند.

نرم افزار حسابداری تدبیر قابلیت نصب زیرسیستم‌های «حسابداری مالی»، «خزانه داری و کنترل نقدینگی»، «عملیات ارزی»، «انبار و حسابداری انبار»، «اموال و دارایی‌های ثابت» و «بودجه و اعتبارات» است.

نرم افزار حسابداری تدبیر ماژول محور نیست و خدمات پشتیبانی تقریباً نامحدودی دارد. درصورتی‌که از نرم افزارهای سازمانی دیگر تدبیر استفاده کنید، همگام‌سازی بین این نرم افزارها باعث سهولت کار درون‌سازمانی شما خواهد شد. رابط کاربری این نرم افزار کماکان مانند سال‌های دور آن است که البته از نصب آسانی برخوردار است و نسخه دموی آن نیز در دسترس است.

آدرس وب‌سایت: https://www.sppcco.com

نرم افزار حسابداری شرکتی تدبیر

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری تدبیر

  1. امکان معرفی دوره‌های مالی (دائمی یا ادواری) با تعداد نامحدود
  2. امکان معرفی و نگه‌داری حساب‌های چند شرکت مختلف به‌صورت مجزا روی یک سیستم
  3. امکان تهیه دفاتر حساب روی کلیه اسناد
  4. امکان تهیه دفاتر حساب روی کلیه دوره‌های مالی
  5. امکان کنترل کدینگ حساب‌ها در کلیه سطوح، هنگام صدور سند افتتاحیه
  6. امکان کنترل شماره و تاریخ اسناد جدید با شماره و تاریخ اسناد صادرشده قبلی
  7. امکان چاپ سریع اطلاعات در کلیه فرم‌های سیستم
  8. امکان مشاهده و چاپ سرفصل‌های کل، معین و تفصیلی
  9. امکان ارائه تراز آزمایشی دو، چهار یا شش ستونی در هر محدوده زمانی و برای کلیه حساب‌ها
  10. امکان تهیه پشتیبان از اطلاعات دیسک سخت و بازیابی، بازسازی و فشرده‌سازی اطلاعات

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری شرکتی تدبیر

نرم افزار حسابداری شرکتی تدبیر در کنار دیگر نرم افزارهای سازمانی همین شرکت، گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ محسوب می‌شود. از سویی دیگر پشتیبانی نامحدود این نرم افزار حسابداری ازجمله مزایای بزرگ آن محسوب می‌شود.

رابط کاربری قدیمی و به‌روز نشده این نرم افزار گلایه بسیاری از حسابداران را با خود همراه کرده است. برخی از کاربران از وجود مشکلات کوچک اما قدیمی در این نرم افزار خبر می‌دهند که باوجود گذشت سال‌ها مرتفع نشده‌اند. یکی از نقص‌های به‌ظاهر کوچک این نرم افزار، وجود code page اختصاصی آن است. این مسئله باعث می‌شود تا در ورود اطلاعات و خروجی گرفتن از آن‌ها دچار مشکلات عجیب‌وغریبی شوید؛ اما مهم‌تر از همه این‌ها باید گفت که تدبیر برای کسب‌وکارهای کوچک و کاربرانی که تسلط کاملی به مهارت‌های حسابداری ندارند به‌هیچ‌عنوان مناسب نیست. البته محصول جدید این شرکت تحت عنوان «تدبیر لایت» مدعی طراحی اختصاصی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری شرکتی تدبیر را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.

نظرات کاربران پرشین تکس درباره نرم افزار حسابداری تدبیر

نظر «لیلا»: … در خصوص تدبیر با نسخه قدیمی این سیستم کار کردم و فوق‌العاده باگ داشت سال ۸۷-۸۸ . اگه نسخه جدیدی داره کار نکردم …


نرم افزار حسابداری رافع

نرم افزار حسابداری رافع محصولی از شرکت تدبیر رایانه آسیا است که از سال 1381 کار خود را آغاز کرده است. این نرم افزار حسابداری در سه نسخه اصناف، رافع 8 و رافع ویژه نسخه 2 عرضه می‌شود. نرم افزار حسابداری رافع اصناف ویژه خرده‌فروشی بوده و یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی است. نرم افزار حسابداری رافع 8 نیز برای شرکت‌های متوسط و رافع ویژه نسخه 2 برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ طراحی‌شده است.

نرم افزار حسابداری رافع ویژه، در بسته‌های بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و پخش مویرگی عرضه می‌شود. همچنین نرم افزار حسابداری شرکتی رافع 8 مجهز به زیرسیستم‌های مالی، خریدوفروش، انبارداری، خزانه داری و اموال و دارایی‌ها است. نرم افزار حسابداری فروشگاهی رافع اصناف نیز به زیرسیستم‌های خریدوفروش، خزانه داری و انبارداری است.

هریک از سه نرم افزار حسابداری رافع می‌توانند پاسخگوی نیاز کاربران موردنظر خود باشند. این نرم افزارها دارای یک سال گارانتی رایگان است و دموی آن‌ها نیز از وب‌سایت آن در دسترس است.

آدرس وب‌سایت: http://www.tadbirrayaneh.com

نرم افزار حسابداری رافع

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری رافع

  1. امکان انتقال و ارسال کلیه گزارش‌ها به محیط‌های کاربردی ازجمله Adobe reader (pdf), Excel، Word و…
  2. امکان ایجاد دفاتر و دوره‌های متعدد مالی
  3. امکان تعریف حساب‌های بانکی متعدد
  4. امکان تهیه صورت عملکرد سود و زیان و ترازنامه استاندارد
  5. امکان تعریف واحد سنجش و تعریف ضرایب تبدیل آن‌ها
  6. امکان تعیین و تنظیم گروه کالا در چهار سطح و کدینگ کردن کالا به‌صورت مکانیزه
  7. امکان تعیین 5 نرخ برای فروش یک کالا
  8. امکان اخذ و چاپ فاکتور فروش مطابق با فرمت ارائه‌شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی
  9. صدور پیش‌فاکتور فروش و امکان تبدیل آن به فاکتور فروش
  10. تعریف و نگهداری اطلاعات مشتریان

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری رافع

نرم افزار حسابداری رافع جزو معدود نرم افزارهای حسابداری است که برای همه انواع کسب‌وکارها راهکار و نرم افزار اختصاصی ارائه داده است؛ نرم افزار حسابداری برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حسابداری فروشگاهی.

البته معایب رافع را باید نسخه به نسخه بررسی کرد و ممکن است یک عیب مربوط به‌تمامی نسخه‌های آن نباشد. نرم افزار رافع 8 دارای مشکلاتی است که برخی کاربران گزارش کرده‌اند و ازجمله آن می‌توان به؛ عدم امکان خرد کردن سطح تفصیلی‌ها به بیشتر از 4 سطح، پیچیدگی در بخش انبار نرم افزار، سرعت‌ پایین و تنوع پایین گزارش‌ها اشاره کرد.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری رافع را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.

نظرات کاربران پرشین تکس درباره نرم افزار حسابداری رافع

نظر «احمد رحمانی»: رافع ۶ هنوز هم بعد از گذشت ۲۰ سال بی رقیبه…


نرم افزار حسابداری راهکاران ابری

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری همکاران سیستم یکی از محصولات شرکت بلندآوازه همکاران سیستم است. این محصول یکی از محصولات زیرمجموعه نرم افزار ERP راهکاران سیستم است که به دلیل ابری بودن آن به شکل ویژه‌ای موردتوجه قرارگرفته است. نرم افزار حسابداری راهکاران ابری مخصوص کسب‌وکارهای متوسط طراحی‌شده است و مبتنی بر وب بوده و نیاز به قفل سخت‌افزاری ندارد.

همان‌طور که گفته شد نرم افزار حسابداری راهکاران ابری با توجه به اینکه بر بستر رایانش ابری فعالیت می‌کند، عملاً نیاز شما به خرید کامپیوترهای قدرتمند و نصب سرور در شرکت را مرتفع می‌کند. همین ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید بدون محدودیت مکانی و زمانی و تنها با اتصال به اینترنت به نرم افزار دسترسی داشته و امورات خود را انجام دهید. این ویژگی برای فعالیت حسابداران به‌صورت دورکاری ایدئال است.

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری امکان افزودن زیر سیستم‌ها را برحسب نیاز مشتریان خود فراهم می‌کند که ازجمله این زیر سیستم‌ها می‌توان به مالی، فروش و پخش، تدارکات و لجستیک، منابع انسانی، خرده‌فروشی و … اشاره کرد. این نرم افزار به‌خوبی قابلیت همگام‌سازی با نرم‌افزارهای دیگر همکاران سیستم را نیز دارا است.

آدرس وب‌سایت: https://www.systemgroup.net

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری راهکاران ابری

  1. گزارش دهی ساده و کم‌هزینه به ذینفعان درونی و بیرونی سازمان
  2. پشتیبانی کامل از حسابداری شعب غیرمستقل
  3. تهیه گزارش‌های اصلی شامل ترازنامه، صورت سود و زیان، سود و زیان انباشته، سود و زیان جامع و جریان وجوه نقد
  4. ردیابی موجودی سازمان جهت شناسایی وضعیت هر میزان از کالا در پروسه خرید، تولید، فروش و انبارداری
  5. صدور اتوماتیک فاکتورهای فروش
  6. متناسب‌سازی رویه‌های فروش، قیمت‌گذاری و اعطای تخفیف برای هر گروه مشتری
  7. پشتیبانی از فرایندهای فروش مویرگی شامل سرد و گرم، فروش به نمایندگی، فروش درب کارخانه و فروش هیبریدی
  8. پشتیبانی کامل از عملیات شعب فروش و مدیریت متمرکز
  9. محاسبه بهای تمام‌شده کالا و خدمات بر اساس دوره‌های محاسباتی
  10. محاسبه قیمت تمام‌شده به روش استاندارد و واقعی

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری راهکاران ابری

نرم افزار راهکاران ابری بسیار کامل و جامع بوده و تمام نیازهای حسابداران در کسب‌وکارهای متوسط را مرتفع می‌کند. این نرم افزار حسابداری از سویی دیگر نیاز به سخت‌افزار را از دوش شرکت برداشته و درعین‌حال هزینه اشتراک ماهیانه پایین آن جزو مزایای اصلی آن محسوب می‌شود.

با تمام این‌ها همچون دیگر نرم افزارهای حسابداری ابری باید در نظر داشته باشید که حیات این نرم افزار وابسته به دسترسی به اینترنت است و در صورت قطع شدن اینترنت به هر دلیل، عملاً به نرم افزار دسترسی نخواهید داشت. از سویی دیگر این نرم افزار با توجه به پیچیدگی‌های خاص خود برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب نیست و امکانات زیاد آن به نحوی سرعت کار این کسب‌وکارها را کند می‌کند.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری راهکاران ابری را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.

نظرات کاربران پرشین تکس درباره نرم افزار حسابداری راهکاران ابری

نظر «لیلا»: نرم افزار همکاران سیستم؛ سپیدار و راهکاران نرم افزارهای با قابلیت بالای گزارش دهی هستند که همکاران و راهکاران پشتیبانی قوی دارند … قیمت راهکاران و همکاران به نسبت سپیدار بیشتر است اما در کل یوزر فرندلی بودن این دوسیستم و پشتیبانی قوی کاملاً پوشش میده مابه التفاوت رو … راهكاران رو پيشنهاد ميكنم …


نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم را می‌توان پرفروش‌ترین و یکی از معروف‌ترین نرم افزارهای حسابداری ایران معرفی کرد. این نرم افزار حسابداری هم همچون راهکاران، محصول شرکت همکاران سیستم؛ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم افزارهای ERP در ایران است. باوجود گذشت کمتر از 10 سال از عرضه نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم، به دلیل برندینگ خوب، بازاریابی موفق و البته تکیه‌بر نام همکاران سیستم، این نرم افزار توانسته است به پرفروش‌ترین و مطرح‌ترین نام در عرصه نرم افزارهای حسابداری و مالی تبدیل شود.

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم در دو نسخه «سپیدار» و «دشت» عرضه می‌شود. نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار مخصوص شرکت‌های متوسط و کوچک طراحی‌شده است که بسته‌های نرم افزاری حسابداری بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری و پخش را در کنار خود دارد. همچنین این نرم افزار مجهز به زیرسیستم‌های حسابداری، دارایی ثابت، مشتریان و فروش، پخش و سفارش گیری، دریافت و پرداخت، انبارداری، حقوق و دستمزد، تولید، پیمانکاری و تردد است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت نیز برای فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها طراحی و عرضه‌شده و بسته اختصاصی برخی اصناف مانند سوپرمارکت، طلافروشی و آرایشی بهداشتی را در کنار خود دارد.

مهم‌ترین نکته‌ای که برای سپیدار سیستم می‌توانیم بگوییم، فراگیری گسترده آن و سازگاری و امکان همگام‌سازی آن با بسیاری از نرم افزارهای CRM و ERP است. خروجی گزارش‌های نرم افزار سپیدار سیستم تقریباً قابل‌ارائه در همه‌جا هست و ازاین‌جهت دغدغه‌ای نخواهید داشت.

سپیدار سیستم در حال حاضر توسط بخش بزرگی از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و از این حیث به‌نوعی رکورددار محسوب می‌شود. سپیدار سیستم یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان داشته و نصب و راه‌اندازی آسانی دارد.

آدرس وب‌سایت: https://www.sepidarsystem.com

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

  1. چهار نوع کدینگ پیش‌فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری
  2. گردش حساب و مانده‌حساب در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه
  3. تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز
  4. قابلیت اتصال سیستم حقوق و دستمزد به سیستم ورود و خروج کارکنان
  5. محاسبه مالیات به 3 روش
  6. امکان قیمت‌گذاری موجودی کالای انبار در زمان‌های دلخواه و به روش میانگین موزون
  7. ثبت دفاتر قانونی به ساده‌ترین روش ممکن
  8. گزارش از مانده و گردش حساب‌های بانکی و صندوق
  9. امکان تسویه دستگاه کارت‌خوان
  10. پلاک گذاری و طبقه‌بندی دارایی‌ها

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم تقریباً تمام نیازهای بخش حسابداری شرکت و یا فروشگاه شما را مرتفع می‌کند. بعید است که نیاز به انجام عملیاتی داشته باشید و سپیدار و دشت قادر به انجام آن نباشند. بخش جست‌وجوی نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم بسیار کاربردی و راه گشا بوده و در بسیاری از موارد می‌تواند باعث دسترسی سریع‌تر کاربران به محل دلخواهشان و صرفه‌جویی در زمان شود. سازگاری و همگام‌سازی ساده با نرم افزارهای دیگر و همچنین راحتی نصب و راه‌اندازی از دیگر مزایای نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم است.

«پشتیبانی ضعیف» بیشترین کلید واژه‌ای است که به‌عنوان ضعف سپیدار سیستم از سوی کاربران مطرح‌شده است. پشتیبانی ضعیف را تقریباً می‌توان به‌عنوان نقطه‌ضعف مشترک تمامی نرم افزارهای حسابداری مطرح کرد، اما در مورد نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم ظاهراً قضیه فراتر از این‌ها است و آن‌قدر مشتریان خود را خشمگین کرده‌اند که برخی کاربران پشتیبانی این نرم افزار حسابداری را «فاجعه» می‌دانند. برخی کاربران نیز بیان داشته‌اند که برای کوچک‌ترین کارها نیازمند پشتیبانی بوده‌اند.

سرعت کند نرم افزار سپیدار سیستم به‌عنوان ضعف دیگر این نرم افزار مطرح‌شده است و برخی از حسابداران آن را باعث خستگی خود می‌دانند. قیمت بالا و هزینه پشتیبانی بسیار زیاد، وجود مشکلات قدیمی در برخی قسمت‌های نرم افزار و عدم رفع آن‌ها در به‌روزرسانی‌ها و تک سطحی بودن ازجمله دیگر معایب نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم است که از سوی برخی کاربران اعلام‌شده است. باید یادآور شویم که سپیدار سیستم مناسب کسب‌وکارهای بزرگ نیست.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.

نظرات کاربران پرشین تکس درباره نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

نظر «لیلا»: نرم افزار همکاران سیستم؛ سپیدار و راهکاران نرم افزارهای با قابلیت بالای گزارش دهی هستند … سپیدار پشتیبانی ضعیف‌تری برخوردار است …


نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای حسابداری ایران است که نسخه‌های اولیه آن از اوایل دهه 70 روانه بازار شد. نرم افزار حسابداری شایگان سیستم که با نام «حسابگر» در بازار عرضه می‌شود دارای امکانات یکپارچه حسابداری، انبارداری، خریدوفروش، دریافت و پرداخت، مرکز هزینه، دفتر چک، دفتر قسط و… است.

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم بسته‌های نرم افزاری متنوعی ارائه کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به حسابگر صنعتی، حسابگر بازرگانی، حسابگر ویژه پخش، حسابداری اموال و حقوق پرسنل و دستمزد اشاره کرد. نرم افزار حسابداری شایگان سیستم قابلیت تعریف تا 10 سطح را دارا بوده و می‌تواند گزارش‌های متنوعی را در اختیار اپراتور قرار دهد.

آدرس وب‌سایت: https://www.shygunsys.net

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

  1. ارائه به‌صورت شبکه و تک‌کاربره
  2. قابلیت ارائه بیش از ۱۵۰۰ نوع گزارش
  3. دسترسی به اطلاعات برنامه از طریق مرورگر اینترنتی
  4. قابلیت ایجاد شرکت‌های مختلف با ساختار کدینگ
  5. نگهداری اطلاعات در دوره‌های مالی متعدد
  6. سطوح شناور تفصیلی واحد و مرکز هزینه
  7. ارسال و دریافت اطلاعات بین شرکت‌ها
  8. گزارش ماهانه دفتر کل و روزنامه آماده
  9. امکان ایجاد کالاهای جدید با استفاده از تعریف ویژگی کالاها به‌صورت انبوه
  10. استفاده از حواله انبار جهت مصرف کالا و مصالح پیمانکاران در پروژه‌های مختلف

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

مجموعه نرم افزار حسابداری حسابگر برای انواع کسب‌وکارهای مختلف ارائه‌شده است و می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط باشد. برخی نسخه‌های اختصاصی نرم افزار حسابداری شایگان سیستم می‌توانند راه گشای فعالین برخی صنوف باشند. ازاین‌رو شایگان سیستم انتخابی خوب برای کسب‌وکارهای کوچک و فروشگاه‌ها است. قابلیت گزارش‌گیری متنوع را نیز می‌توان یکی دیگر از مزیت‌های نرم افزار حسابداری شایگان سیستم عنوان کرد.

هزینه خرید و راه‌اندازی بالا، هزینه پشتیبانی بالا و همچنین هزینه‌های مازاد بالا برای اضافه کردن کاربر جدید برای استفاده نرم افزار ازجمله معایب نرم افزار حسابداری شایگان سیستم است. همچنین این نرم افزار را باوجود قدمت فراوان آن نمی‌توان به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ پیشنهاد کرد.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری شایگان سیستم را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری فرداد

نرم افزار حسابداری فرداد محصول اختصاصی آرین سیستم برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. این نرم افزار تازه‌وارد در سال 96 روانه بازار شد که البته به پشتوانه آرین سیستم به‌سرعت توانست جای خود را در میان نرم افزارهای حسابداری شرکتی تثبیت کند.

ازجمله ویژگی‌های مهم نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد، نصب و آموزش کاملاً رایگان آن است. این مسئله برای شرکت‌های کوچک اهمیت بسیار زیادی دارد. نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد دارای 4 بسته نرم افزاری حسابداری تولیدی، حسابداری خدماتی، حسابداری پیمانکاری و حسابداری بازرگانی است.

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد متناسب با بسته نرم افزاری انتخابی توسط کاربر، مجهز به نرم افزارهای حسابداری مالی، فروش، انبار و تأمین‌کنندگان، دریافت و پرداخت، حقوق دستمزد و ردیابی کالا و محصول است. درعین‌حال این نرم افزار قابلیت ارتقا به سیستم ERP آرین سیستم را دارد.

آدرس وب‌سایت: https://www.fardadgroup.com

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری فرداد

  1. حسابداری مالی 4 سطحی قابل‌افزایش تا 7 سطح
  2. قابل‌استفاده به‌صورت سینگل یا تحت شبکه
  3. پوشش تمامی عملیات‌های دریافت و پرداخت
  4. تهیه صورت‌های سود و زیان و ترازنامه
  5. تهیه فایل‌های بیمه، مالیات و خریدوفروش فصلی
  6. مجهز به پشتیبانی آنلاین از طریق پرتال مشتریان
  7. قابلیت استفاده از زیرسیستم ارزی در تمامی نرم افزارها
  8. قابلیت استفاده از واحدهای فرعی در نرم افزارهای انبار و فروش
  9. دارای 8 نرم افزار و 4 زیرسیستم
  10. یک سال پشتیبانی رایگان

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شرکت‌های کوچک به‌حساب آورد. این نرم افزار حسابداری شرکتی، تنها باهدف تأمین نیاز حسابداری شرکت‌های کوچک ساخته‌شده است و ازاین‌رو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای این کار باشد. فرداد با تکیه‌بر نرم افزار حسابداری قدیمی آرین سیستم طراحی‌شده است که این خود مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

نکاتی که در بالا آورد شد می‌توانند به‌نوعی جزو معایب نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد به‌حساب آیند. این نرم افزار در سال 96 تولیدشده است و با توجه به عمر کم آن، به‌صورت بالقوه می‌تواند مشکلات فراوانی را در خود داشته باشد. درعین‌حال تجربه کم کاربران از این محصول، باعث شده است که نتوان آن را به کسی پیشنهاد کرد. باید خاطرنشان کرد که نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد نسخه فروشگاهی ندارد.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری قیاس

نرم افزار حسابداری قیاس محصولی از شرکت نرم افزاری راهکار نوین سیاق است که خود یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان نرم افزارهای ERP در ایران است. نرم افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی قیاس با تکیه‌بر تجربه شرکت سیاق در تولید نرم افزارهای سازمانی ساخته شد و در سال 94 با تحول در رابط کاربری خود تبدیل به بهترین نرم افزار حسابداری از جهت زیبایی و به‌روز بودن ظاهر نرم افزار شد.

نرم افزار حسابداری قیاس مخصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تولیدشده است و نسخه ابری آن نیز چندی است که عرضه‌شده است. نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس در نسخه‌های مالی، بازرگانی، تولیدی، خدماتی و جامع عرضه می‌شود. همچنین نرم افزار حسابداری فروشگاهی قیاس غیر از نسخه معمول برای تمامی فروشگاه‌ها، نسخه ویژه دفاتر مشاوره املاک دارد. این نرم افزارها در پلتفرم‌های ویندوز، وب و اندروید عرضه می‌شوند.

نرم افزار حسابداری قیاس 4 سطحی بوده و قابلیت ارتقا تا 6 سطح را نیز دارد. نرم افزارهای خزانه داری، فروش، انبار، حقوق دستمزد و تولید و گردش کالا ازجمله نرم افزارهایی هستند که در بسته‌های نرم افزاری قیاس وجود دارند. نسخه ابری قیاس این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون محدودیت جغرافیایی قادر به کنترل کسب‌وکار خود باشند.

آدرس وب‌سایت: https://www.gheyas.com

نرم افزار حسابداری قیاس

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری قیاس

  1. ساختار تفصیلی شناور و کنترل مراکز هزینه و پروژه‌ها
  2. صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی
  3. عملیات پایان سال اتوماتیک و ایجاد سال مالی جدید
  4. اخذ دیسکت بیمه، دیسکت بانک، دیسکت مالیات به‌صورت مکانیزه و دقیق از نرم افزار
  5. انجام حسابداری و مشاهده گزارش‌های تحلیلی ویژه مدیران از راه دور حتی بر روی تلفن همراه
  6. کاهش هزینه‌های نگهداری نرم افزار و سرور و واحد آی تی
  7. امکان صدور هم‌زمان فاکتور فروش خدمات و کالا در کنار یکدیگر
  8. مدیریت فرایند تولید از ابتدای سفارش تا انتهای تولید محصول
  9. تعریف انواع لیست‌های قیمت و لیست‌های تخفیف با قابلیت انتصاب یک یا چند قیمت به شخص یا گروه اشخاص
  10. امکان ارائه دسترسی محدود به مشتریان خاص یا نماینده‌ها

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری قیاس

عدم نیاز به نصب سرور در شرکت یکی از مهم‌ترین مزایای نرم افزار حسابداری قیاس است. این کار به میزان زیادی هزینه‌های ناشی از راه‌اندازی، تعمیر و نگه‌داری را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر، دسترسی به اطلاعات از هرجا و از روی هر دیوایسی امکان‌پذیر است و محدودیت قفل سخت‌افزاری برداشته می‌شود. رابط کاربری زیبا و پیشرفته قیاس آن را از رقبای سنتی خود متمایز کرده و باعث می‌شود تا در ساعات طولانی‌مدت حسابدار خستگی کمتری را حس کند.

در کنار این‌ها باید گفت نرم افزار حسابداری قیاس شاید چندان مورد اقبال حسابداری کهنه‌کار که عادت به محیط‌های قدیمی دارند قرار نگیرد. درعین‌حال وابستگی به اینترنت ممکن است در برخی مواقع روند کار را دچار مشکل کند. باید یادآوری کنیم که این نرم افزار برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ ساخته نشده است.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری قیاس را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری کاوش فردا

نرم افزار حسابداری کاوش فردا محصولی از شرکت کاوش افزار فردا واقع در مشهد است. این نرم افزار حسابداری برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک طراحی‌شده است و بسته‌های نرم افزاری متنوعی برای کسب‌وکارهای مختلف دارد. نرم افزار حسابداری کاوش فردا مجهز به زیرسیستم‌های مالی، خزانه داری و انبارداری است.

نرم افزار حسابداری کاوش فردا باوجود داشتن نسخه فروشگاهی، بیشتر به‌عنوان یک نرم افزار حسابداری شرکتی شناخته می‌شود. مجموعه نسخه‌های اختصاصی آن برای برخی از شرکت‌ها جالب‌توجه است؛ ازجمله نرم افزار حسابداری آسانسور که مخصوص شرکت‌های نصب و پشتیبانی آسانسور است.

با تمام این‌ها نرم افزار حسابداری کاوش بیشتر به نسخه اختصاصی آن برای شرکت‌های ساختمانی معروف است. ظاهراً بسیاری از شرکت‌های ساختمانی از این نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند.

آدرس وب‌سایت: https://www.kavoshfarda.com

نرم افزار حسابداری کاوش

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری کاوش فردا

  1. امکان دسته‌بندی و تعریف سرفصل‌های حسابداری در چهار سطح کل، معین، تفضیلی و تفضیلی شناور
  2. ارائه سرفصل‌های حسابداری پیش‌فرض و امکان اصلاح و حذف آن‌ها
  3. امکان ثبت اسناد حسابداری به‌صورت دستی و خودکار
  4. امکان مشاهده سود و زیان در بازه‌های زمانی مختلف
  5. امکان تعریف انواع حساب‌های بانکی و دسته‌چک‌های آن‌ها
  6. امکان ثبت و ویرایش انواع چک‌های بانکی دریافتی و پرداختی و تراکنش آن‌ها
  7. امکان گزارش ترازنامه
  8. امکان تعریف چندین انبار به‌صورت نامحدود و مجزا
  9. امکان استفاده از صندوق فروشگاهی (POS) و تعیین سریال پورت آن‌ها
  10. امکان خروجی اکسل در تمامی گزارش‌ها و PDF

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری کاوش فردا

وجود نسخه‌های اختصاصی برای برخی از صنوف ازجمله تجهیزات پزشکی، بیمه، فروشگاه موبایل و … نرم افزار حسابداری کاوش فردا را به یکی از ویژه‌ترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی موجود در بازار تبدیل کرده است. این نرم افزار همچنین با داشتن راهکار ابری می‌تواند برخی کاربران را که به فکر مدیریت ریموت کسب‌وکار خود هستند تحت پوشش نرم افزار حسابداری خود درآورد.

مهم‌ترین معضلی که کاربران نرم افزار حسابداری کاوش فردا با آن روبرو بوده‌اند، هزینه بالای پشتیبانی است. این هزینه گاهی آن‌قدر بالا بوده است که برخی کاربران اقدام به تغییر نرم افزار حسابداری خود و کوچ به یک نرم افزار حسابداری دیگر کرده‌اند. عدم وجود دفتر در تهران و دیگر شهرهای بزرگ نیز می‌تواند جزو معایب نرم افزار حسابداری کاوش فردا به‌حساب آید.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری کاوش فردا را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.


نرم افزار حسابداری محک

نرم افزار حسابداری محک محصولی از گروه نرم افزاری محک است که از سال 1385 وارد عرصه نرم افزارهای حسابداری شد و به‌سرعت تبدیل به یکی از مشهورترین نرم افزارهای حسابداری بازار شد. نرم افزار حسابداری محک محصولات خود را در 2 قالب عمومی (برای کسب‌وکارهای کوچک) و تجاری (برای کسب‌وکارهای بزرگ) عرضه می‌کند.

نرم افزار حسابداری محک در 3 نسخه عرضه می‌شود؛ نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک، نرم افزار حسابداری شرکتی محک و نرم افزار حسابداری تولیدی محک. این 3 نرم افزار در سطوح مختلف و برای نیازهای مختلف ارائه می‌شوند تا به لحاظ قیمتی برای کاربران مقرون‌به‌صرفه باشند. این نرم افزار حسابداری بسته به نوع نرم افزار و سطح انتخابی توسط مشتری مجهز به زیرسیستم‌هایی است که ازجمله آن می‌توان به زیرسیستم بازرگانی، مالی، انبارداری، حقوق و دستمزد، تولید، پروژه و دارایی ثابت اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری محک برای کلیه محصولات خود نصب و پشتیبانی یک‌ساله رایگان ارائه کرده و برای برخی صنوف فروشگاهی امکانات اختصاصی تدارک دیده است. نرم افزار صندوق فروشگاهی محک و اپلیکیشن حسابداری شخصی محک نیز از دیگر محصولات محبوب و پرکاربر این شرکت است. نرم افزار حسابداری محک رابط کاربری جذابی داشته و نسخه دموی تمامی محصولات آن نیز در دسترس است.

آدرس وب‌سایت: https://www.mahaksoft.com

نرم افزار حسابداری محک

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری محک

  1. طبقه‌بندی دقیق حساب‌ها
  2. ایجاد گزارش‌های استاندارد مدیریتی و تکمیلی مانند گزارش‌های سود کالا
  3. تعیین میزان سود بر اساس بازه‌های زمانی مشخص
  4. ثبت‌اسناد مالی و شماره‌گذاری اتوماتیک
  5. ایجاد انسجام و یکپارچگی در مدیریت از اسناد و فاکتورهای مالی
  6. ثبت و کنترل تمامی عملیات خرید، فروش و…
  7. دقت بالا در انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و سود و زیان شرکت
  8. امکان ثبت فاکتورهای رسمی و معمولی
  9. مدیریت عملیات مربوط به گردش چک و بانک
  10. عملیات بازرگانی و خزانه‌داری تکمیلی

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری محک

قیمت‌گذاری متنوع بر اساس نیاز کاربر را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مزایای نرم افزار حسابداری محک عنوان کرد. کاربر به‌راحتی می‌تواند تنها به‌اندازه نیازهای خود از نرم افزار پول پرداخت کرده و برای امکاناتی که نیازی به آن‌ها ندارد هزینه اضافی پرداخت نکند. رابط کاربری جذاب و مدرن از دیگر مزایای نرم افزار حسابداری محک است و برخلاف بسیاری از رقبا محیط نرم افزار به‌روز بوده و از حالت قدیمی خارج‌شده است. امکانات فراوان نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک برای صنوف مختلف دیگر مزیت این نرم افزار است.

اصلی‌ترین مشکل نرم افزار حسابداری محک همچون بیشتر رقبا پشتیبانی ضعیف آن است. بر اساس گزارش کاربران پشتیبانی محک ضعیف بوده و حتی دانش حسابداری برخی کارشناسان پشتیبانی این نرم افزار در سطح پایینی است، به‌طوری‌که متوجه مشکل کاربر نمی‌شوند. بروز مشکل هنگام افزایش تعداد اسناد و همچنین پیچیدگی گزارش‌گیری از دیگر مشکلاتی است که برخی کاربران از نرم افزار حسابداری محک گزارش کرده‌اند.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری محک را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.

نظرات کاربران پرشین تکس درباره نرم افزار حسابداری محک

نظر «شاهرخ»: در نرم فزار محک وقتی یه لیست از کالاهای زیر سقف موجودی برای خرید تهیه می‌کنی یکی از ستون‌های این لیست خود سقف که تعداد کالا زیر اون عدد بیاد باید خرید کنی نیست و باید تک تک اقلام لیست که بعضی مواقع خیلی زیادم هست رو بری تو موجودی کالا سقف رو کنارش یاداشت کنی بعد تعیین کنی که چه تعداد باید خرید کنی که کار خیلی دشواریه. این یه ایراد خیلی بزرگه.

نظر «سعید خسروی» با تائید «محمد»: اگر تمایل به نابودی شرکت و حسابداری اون دارین حتماً محک رو استفاده کنید لطفاً کسی خواست زنگ بزنه تا سه سال عمر تلف شده خودم رو براش توضیح بدم


نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری هلو محصولی از شرکت طرفه نگار است که در سال 1377 وارد بازار نرم افزارهای حسابداری شده است. این نرم افزار حسابداری با پشتوانه حضور طولانی‌مدت خود در بازار و برندینگ قوی، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی شده است.

نرم افزار حسابداری هلو حالا بسته‌های مختلف نرم افزاری در زیر دسته‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری شرکتی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری جامع و صنعتی و نرم افزار حسابداری تخصصی اصناف ارائه می‌کند. وجود بیش از 200 عنوان تخصصی نرم افزار حسابداری برای اصناف مختلف از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم افزار حسابداری هلو است.

هلو نرم افزارهای حسابداری خود را در 4 سطح و قیمت برای نیازهای مختلف عرضه می‌کند تا تمامی کسب‌وکارها قادر به دریافت نسخه مناسب، متناسب با بودجه خود باشند. رابط کاربری نرم افزار حسابداری هلو بسیار ساده بوده و بدون دانش حسابداری قادر به استفاده از امکانات آن خواهید بود.

آدرس وب‌سایت: https://holoo.co.ir

نرم افزار حسابداری هلو

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری هلو

  1. تعریف کالا در دو سطح
  2. تعریف چک‌های دریافتی و پرداختی
  3. صدور فاکتور خریدوفروش و مرجوعی‌ها
  4. گزارش صورت سود و زیان
  5. اعلام اتوماتیک سررسید چک‌ها
  6. عملیات مالی به‌صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  7. تیپ قیمت
  8. اطلاعات نموداری جهت ارزیابی سیستم و فروش
  9. امکان استفاده از بارکد خوان
  10. خروجی با پسوندهای مختلف

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اشخاصی دانست که دانشی در حوزه حسابداری ندارند. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی امکانات موردنیاز صنوف را در اختیار آن‌ها گذاشته و به‌سادگی امور روزانه حسابداری آن‌ها را حل‌وفصل می‌کند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو قطعاً یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای فروشگاه‌های کوچک است.

مهم‌ترین مشکل نرم افزار حسابداری هلو عدم رعایت اصول سرفصل‌های حسابداری است که به شکلی جدی باعث می‌شود بسیاری از حسابداران از این نرم افزار حسابداری گریزان باشند. مشکل دیگر نرم افزار حسابداری هلو پشتیبانی آن است که به شکل‌های مختلف باعث نارضایتی گروهی از کاربران شده است، ازجمله اینکه در برخی مواقع ظرفیت پشتیبانی کمتر از کاربرانی است که نیاز به پشتیبانی دارند.

اگر شما هم سابقه کار با نرم افزار حسابداری هلو را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود بنویسید تا در انتهای همین بخش آن را قرار دهیم تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.

نظرات کاربران پرشین تکس درباره نرم افزار حسابداری هلو

نظر «لیلا»: … در خصوص نرم افزار هلو باید گفت نرم افزار ابتدایی هست و از کار کردن با این نرم افزار حس رضایت‌مندی نداشتم پشتیبانی خیلی ضعیفه و گزارش دهی هلو با سلیقه مدیران مالی سطح بالا جور در نمیاد …

نظر «احمد»: نرم افزار هلو تفصیلی شناور نداره و این عیب مشکلات زیادی برای گزارشگیری بوجود میاره


نرم افزار حسابداری چرتکه

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و قیمت بسیار مناسبی باشد، حسابداری آنلاین چرتکه دقیقا همان چیزی است که میخواهید. با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است.
نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه مناسب فروشگاه های بزرگ و کوچک ، فروشگاه های اینترنتی و کارخانجات مختلف می باشد. این نرم افزار حسابداری آنلاین قابلیت هایی داراست که می توانید با صرف هزینه و زمان کمتر امور مالی و حسابداری فروشگاه خود را مدیریت نمایید.
یکی از دغدغه های مهم حسابداران در نرم افزارهای نوین حسابداری، قابلیت پاسخگویی و اجرای نرم افزار در دستگاه های مختلف می باشد. با چرتکه برایتان زیباترین حالت ریسپانسیو را فراهم کرده است. در وب ‌سایت نرم‌افزار حسابداری چرتکه میتوانید  از نسخه دمو یا آزمایشی به صورت رایگان استفاده کنید. شما می توانید سوالات مطابق با نیازمندی خود را در حین استفاده از دمو از قسمت پشتیبانی سایت و محصول بپرسید.همچنین، ویدیوهای راهنمای استفاده از نرم افزار حسابداری چرتکه را تماشا کنید.
استفاده از حسابداری فروشگاهی چرتکه امکانات زیر را برای شما فراهم میکند:
کاهش هزینه ها
افزایش سودآوری
افزایش سرعت و رضایت مشتریان
جامعیت در عین قیمت مناسب
پشتیبانی 24 ساعته و رایگان
قابلیت دسترسی در همه پلتفرم ها
ذخیره سازی آنی اطلاعات و پشتیبان گیری مداوم
به حداکثر رساندن مدیریت هوشمند کسب و کار و فروشگاه
زیبایی ظاهری و محیط کاربری آسان در عین قیمت مناسب
مدیریت عملیات خرید و فروش، موجودی کالا، گزارش گیری از دارایی ها ، بدهکاری و بستانکاری و سود و زیان
نرم افزار حسابداری آنلاین چرتکه انواع مختلفی دارد که می توانید متناسب با کسب و کار خود یکی از انواع نرم افزار حسابداری شرکتی و یا نرم افزار حسابداری فروشگاهی را سفارش دهید.

https://www.chortke.app/retail-accounting-software/

انتخاب نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی

این یادداشت علاوه بر اینکه مبتنی بر تجربیات ما از کار با نرم افزارهای حسابداری بوده است، در آن از تجربیات دیگر حسابداران استفاده‌ کرده‌ایم و درعین‌حالی که از اطلاعات ارائه‌شده از سوی خود شرکت‌های سازنده استفاده کرده‌ایم، نیم‌نگاهی نیز به بازخورد کاربران در فضای وب فارسی داشته‌ایم و از تجربیات آن‌ها در نوشتن این یادداشت بهره برده‌ایم.

بدیهی است که ممکن است اطلاعات این یادداشت کامل نبوده و حتی بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم لیاقت حضور در این لیست را داشته باشند. مطابق آنچه در جای‌جای این یادداشت آوردیم، از شما می‌خواهیم اگر تجربه‌ای از استفاده از نرم افزارهای حسابداری دارید که برخلاف نوشته ما و یا تکمیل‌کننده آن است، آن را در قسمت نظرات مطرح کنید تا در به‌روزرسانی‌های این یادداشت به آن اضافه شوند تا دیگر کاربران بتوانند با چشمانی بازتر نرم افزار حسابداری خود را انتخاب کنند.

درصورتی‌که فکر می‌کنید اطلاعات آورده شده در این یادداشت به‌قدر کافی شمارا در خرید نرم افزار حسابداری راهنمایی نکرده است و همچنان برای انتخاب و راه‌اندازی نرم افزار حسابداری برای کسب‌وکار خود نیاز به مشاوره دارید، همین حالا می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت حسابداری پرشین تکس تماس بگیرید تا بهترین نرم افزار حسابداری مناسب برای کسب‌وکار شمارا مبتنی با نیازهایتان معرفی و در نصب و راه‌اندازی آن شمارا یاری کنند.

 

بیشتر بخوانید

100 دیدگاه. Leave new

  • مهرداد
    24 دی 1402 15:56

    سلام وقت بخیر, برای فروشگاه دستگاه آب تصفیه چه نرم افزاری مناسبه؟ خدمات نصب هم انجام میشه

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      بنظرم نرم افزار هلو یک نرم افزار همگانی و ساده است که اگر حسابدار هم نباشید میتونید به راحتی کار کنید
      موفق باشید

      پاسخ
  • مجيد لطفي
    22 دی 1402 20:47

    جای نرم افزار افرا سیستم میهن خالیه
    شبه ERP با 17 نرم افزار اصلی
    چند زبانه و 7 سطحی

    پاسخ
  • سلام
    من به همه ی دوستان حسابدار که از نرم افزار حسابداریشون ناراضی هستم طبق سابقه کاری خودم نرم افزار حسابداری ایرانیان تراز را معرفی میکنم
    هم از نظر قیمت ،هم کنترل موجودی کالا و حساب،نحوه ی نصب روی انواع سیستم و از همه ی این ها مهمتر خدمات و پشتیبانی 24 ساعته بسیار قدرتمند و برخورد بسیار حرفه ای و محترم این تیم
    کافی داخل گوگل سرچ کنین نرم افزار حسابداری ایرانین تراز تا برای شما بیاد

    پاسخ
  • به نظرم گیج کننده ترین و پیچیده ترین برنامه آرین سیستم هست، ساده ترین ورودی ها و خروجی ها و گزارشات رو به پیچیده ترین حالت ممکن تبدیل میکنه که باعث فرسودگی یوزر سیستم میشه

    پاسخ
    • مصطفی باغین زاده
      4 اردیبهشت 1402 05:42

      ب نظر بنده که حداقل با 10 الی 15 تا نرم افزاری که تا الان کار کردم آرین سیستم عملکرد بهتری داره . بستگی داره صنعت و صنف شرکت شما چی باشه فرهنگ استفاده از نرم افزار توی شرکت شما چه سطحی باشه ، بخوای چقدر برای نرم افزار هزینه کنید ، از چه نرم افزاری به چه نرم افزاری میخواید مهاجرت کنید و …
      در هر صورت یکی از انتخاب های من برای شرکت های بزرگ آرین سیستم و برای شرکت های کوچک فرداد سیستم هستش

      پاسخ
  • محمدی
    15 دی 1400 03:07

    نرم افزار آرین سیستم بسیار افتضاح است.این نرم افزار پایه غلطی داره و اصلا پایه علمی نداره و در ثبت سند مدام به خطا و مشکل میرسی.

    پاسخ
    • مصطفی باغین زاده
      4 اردیبهشت 1402 05:35

      به نظر بنده بعضی ها با قصد تخریب دارند کامنت میزارند مثل این آقای محمدی عزیز . برید نگاه کنید تموم نرم افزار ها رو تخریب کرده و فقط از یه نرم افزار تعریف کرده ، احتمالا مدیر فروش و یا مدیر بازاریابی اون شرکت نرم افزاری هستش ، من حداقل 20 سال تجربه کاری دارم با نرم افزار های زیادی هم کار کردم همشون هم مزیت دارند هم معایب .
      ولی در مورد آرین سیستم به نظر بنده امتیاز بالایی داره هم از لحاظ قیمت هم امکانات و هم راحتی کار با نرم افزار

      پاسخ
  • محمدی
    15 دی 1400 03:04

    نرم افزار آرین سیستم بسیار افتضاح است.این نرم افزار پایه غلطی داره و اصلا پایه علمی نداره و در ثبت سند مدام به خطا و مشکل میرسی.

    پاسخ
  • کامران
    11 دی 1400 13:18

    به همه دوستان پیشنهاد می کنم حتما نرم افزار حسابداری آنلاین لیام رو ببینن و تست کنن
    قطعا دردگاهشون در مورد نرم افزارها تغییر خواهد کرد

    پاسخ
  • شفیعی
    9 دی 1400 23:05

    نرم افزار فروشگاهی فروش یار با قیمت مناسب داره امکانات زیادی می دهد لطفا اگر کسی قبلا از استفاده کرده تجربیات خودش را به اشتراک بگذارد.
    https://froushyar.com/

    پاسخ
  • سلاماز کجا میتونم راجه به نرم افزار پازار اطلاعات بگیرم
    توی شغل ما تعداد کالا ها حدود 1500تا هست و این اقلام هر روز قیمتش تغییر میکنه نرم افزار مناسبی سراغ دارین که راحت بشه تغییر داد قیمت ها رو

    پاسخ
  • فرزان
    5 دی 1400 20:21

    سلام
    بنده از نرم افزار حسابداری هلو استفاده میکنم و تا حالا مشکلی نداشتم

    قبلا فقط یک دفتر فروش داشتم که تمام نیازهام برطرف میشد

    الان 4 فروشگاه تک فروشی به مجموعه مون اضافه کردم و برای هر شعبه هم یک نسخه هلو جداگانه گرفتم ، ولی الان حجم کارم خیلی زیاد شده و نرم افزار من باید به صورت شبکه باشه ،به طوری که مثلا تغییر قیمتهای فروش ، اعمال تخفیفات و حواله کالا بین شعب به صورت دستی انجام میشه که مشکلات خیلی زیادی داره.
    قصد داشتم نسخه 44 هلو رو بگیرم ولی سه تا از نیازهای منو برطرف نمیکنه

    اول اینکه حتما باید سرور دایم روشن و اینترنت وصل باشه تا نرم افزار هر شعبه باز بشه ( که با این وضع قطعی های برق و اینترنت امکانش نیست ) و من میخوام نرم افزاری انتخاب کنم که در زمان قطعی، ارتباط هر شعبه سیستمش آفلاین کار کنه و وقتی ارتباط با سرور برقرار شد انتشار اطلاعات انجامک بشه.

    دوم اینکه وقتی حواله ای از انباری به انبار دیگه ارسال میشه ، انبار گیرنده کالا اختیار داشته باشه کل یا بخشی از کالا رو تایید یا رد دریافت بزنه ( چون اگر این اتفاق نیفته هر شعبه میتونه کسری کالا شو حواله به انبار دیگه ای بزنه ) مسِول فروش هلو میگه این قابلیت رو نداره
    سوم اینکه امکان اعمال تخفیف روی گروه های فرعی رو نداره

    الان نمیدونم چه نرم افزاری بگیرم که این مشکلات منو حل کنه

    پاسخ
    • سلام
      ببینید دوست عزیز شما هر نرم افزاری که تهیه کنید امکان اینکه برق قطع بشه هست ولی خیلی کمه ، من بیش از چند صد شرکت با این روش راه اندازی کردم ، یک سرور در حد 10 میلیون و اینترنت با پهنای باند 16 مگ جواب کارتون رو میده ، نرم افزار وب بیس بگیرید خیلی بهتر از نرم افزارهایی هست که با وی پی ان و یا نرم افزارهای خاص تحت وب ییس میشه که ، در اصل برنامه تحت وب نیست فقط امانی به سیستم ها اضافه میشه که میتونید بصورت ریموتی کار کنید
      الا ایحال شما از نرم افزار تحت وب استفاده کنید که در حال حاضر بسیاری از شرکرتها بصورت ابری نرم افزار رو اجاره میدن که شما فقط حق پشتیبانی نرم افزار رو پرداخت کنید میتونید از نرم افزار استفاده کنید
      موفق باشید

      پاسخ
  • رکن آبادی
    22 آذر 1400 00:02

    با سلام حضور حضار محترم
    به نظر من یکبار هم نرم افزار مالی تراز سامانه رو از نزدیک ببینید
    من با نرم افزارهای زیادی کار کردم
    با همکاران , تدبیر , فرا پیام
    ولی واقعا یکبار هم تراز سامانه رو ببینید
    واقعا به نظر من تبلیغاتشون کمه
    و الا یه سر و گردن که هیچ , ۱۰۰۰ مرتبه در سند زدن و گزارش گیری از همه ی نرم افزار های دیگه بالا تره.
    حتما ببینیدش
    ضرر نمی کنید
    ما در حوزه صنعت چوب خیلی نرم افزارها رو‌ عوض کردیم
    واقعا تراز سامانه یه چیز دیگه است
    ادرس سایتشون رو‌ هم میذارم راحت باشید
    http://www.tarazgroup.com

    پاسخ
  • هرچي ميخري بخر اما سپيدار نخر كه هيچوقت جوابگو نيست و عمدا ايراد ساختن براش تا گرفتارش بموني

    پاسخ
  • اسم سایت نرم افزاری منطق logicsims.ir هستش ختما یه سری بزنید

    پاسخ
  • سلام به همگی به نظر من نرم افزار حسابداری منطق خیلی عالیه هم سرعتش هم پشتیبانیش واقعا عالیه هم یکپارچه هستش حتما امتخانش کنید قیمتاشم خیلی خوبه

    پاسخ
  • احمدزاده
    13 آذر 1400 11:18

    شرکت نرم افزاری سازه حساب با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی نرم افزارهای مالی و حسابداری برای هر صنف نرم افزار ویژه ای دارد که نیازهای خاص آن صنف را پوشش می دهد. پایه و اساس مالی همه این نرم افزارها یکی است و فقط در امکانات تخصصی با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال در نرم افزار ویژه تالارهای پذیرایی فرم هایی برای ثبت منوها، قراردادها و …، در نرم افزار ویژه نمایشگاه اتومبیل فرم هایی برای ثبت قولنامه، خرید و فروش خودرو و … گنجانده شده است. برخی دیگر از نسخه های تخصصی ما عبارتند از نرم افزار حسابداری بیمه، رستوران، کتاب، سنگ، شیشه، پروژه پیمانکاری و …
    از جمله امکانات عمومی این نرم افزارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    1. گروهبندی درختی اشخاص و کالاها
    2. تعیین 5سطح قیمت برای کالاها
    3. تعیین سقف اعتبار برای اشخاص
    4. امکان ثبت سریال و بارکد برای کالاها
    5. تعیین ویزیتور و مشخص کردن درصد آن از مبلغ کل یا سود فاکتور
    6. کدینگ حسابداری چند سطحی و تفصیلی شناور
    7. ورودی اکسل در قسمت کالاها، اشخاص، فاکتور خرید، فاکتور فروش و سند حسابداری
    8. امکان مرتب سازی کلیه عملیات بر اساس تاریخ
    9. طراحی فرم های چاپ به دلخواه
    10. خروجی TTMS برای ارائه به دارایی
    11. گزارشگیر اندروید
    12. سفارشگیر جهت ارتباط آنلاین ویزیتورها با نرم افزار
    13. امکان ارتباط با سایت های فروشگاهی
    14. گزارشات متنوع و کاربردی و امکان خروجی اکسل، PDF و عکس از کلیه گزارشات
    15. تهیه نسخه پشتیبانی به صورت دستی و اتومات و ارسال به فضای ابری در زمان مشخص برای امنیت بیشتر اطلاعات
    16. قابلیت اضافه کردن امکانات ارزی، چاپ بارکد، پیامک، تعمیرات، تولید، حقوق و دستمزد، باشگاه مشتریان و … به نرم افزار در قالب زیربسته های جداگانه
    17. قابل نصب روی تمامی ویندوزها و به صورت شبکه
    18. نصب و راه اندازی اولیه و یک سال پشتیبانی رایگان
    برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.sazehesab.com مراجعه کنید یا با شماره 05131630 با ما در ارتباط باشید.
    باعث افتخار و خرسندی ماست که در مسیر انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار شما، در کنارتان باشیم و در حد توان، راهنمایی و مشاوره های لازم را ارائه کنیم.

    پاسخ
  • علی شاه محمدیان
    7 آذر 1400 15:59

    به نظر من نرم افزار تراز سامانه خیلی خوبه مخصوصا نسخه تولیدیش من خودم حسابدار یک شرکت تولیدی توی پردیس هستم ازش دارم استفاده میکنم خیلی هوشمند داره عمل میکنه توی برنامه ریزی تولیدش میزان صدور سند های انبار مارو کاهش داده و اینکه خیلی هوشمندانه با زیر سیستم برنامه ریزی تولیدش مچ هستش انبار و برنامه ریزی تولید وبهای تمام شدش خیلی خوب باهم هماهنگ عمل میکنن و اینکه راحت تونستیم سیستم کنترل های داخلی شرکت مخصوصا تو انبار رو باهاش پیاده سازی کنیم

    پاسخ
  • سلام
    من به عنوان یک حسابدار با سابقه 20 ساله پیشنهادم به شما اینه که هرچی می خواهید بخری ولی نرم افزار هلو نخرید چون دارای اشکالات ساختاری تو انبار محاسبه بهای تمام شده و سود می باشد و کسانی که واقعا به کسب و کارشون اهمیت می دن با خرید نرم افزار هلو خودشون بدبخت نکنن

    پاسخ
  • سلام خدمت همه دوستان
    لطفا برای فروشگاه میوه با چند شعبه و اتصال راحت به ترازو و سرور دفتر مرکزی به صورتی که در هر شعبه، نرم افزار کلاینت به راحتی از طریق اینترنت به سرور متصل شود و قیمت محصولات رو از سرور اصلی دریافت کند. و نرم افزار فروش روی کلاینت دارای منوی سرامیکی و استفاده راحت باشه . بهترین نرم افزار رو معرفی کنید
    یه مدت هم از محک استفاده کردم، واقعا خیلی خیلی مزخرف بود، موقع خرید همه امکانات رو توضیح دادم و گفتن که نرم افزار این امکانات رو داره، ولی بعدا هیچ کدومش رو پشتیبانی نکرد و فقط بهانه های مختلف آوردند و نرم افزار هر روز یه ارور جدید میداد، واحد ارتباط با مشتری هم فقط وعده پیگیری میده ولی در نهایت هیچ کاری انجام نمیشه

    پاسخ
  • سلام

    جای نرم افزار حسابدرای حرفه ای و انلاین لیام در این لیست خالی است

    پاسخ
  • سلام معایب نرم افزار سپیدار رو عرض میکنم که بقیه هم مثل بنده وقتشونو تلف نکنن پای نرم افزاری که حسابهای دستی از اون کارآمدتره: 1-پشتیبانی ضعیف 2-کند شدن برنامه بعداز گذشت 3تا4ماه از سال مالی با ثبت روزانه30سند3-کند بودن برنامه وقت تازه استارت کردن باید مثل ماشین وایسید تا گرم بشه4-قسمت تولیدش افتضاحه یعنی باید با یک سری فرمولهایی که تعریف میکنید ثبت تولید کنید و بعد پس از قیمت گذاری بیاید دستی مبلغ کالاهای تولیدی رو دربیارید و ثبت سیستم کنید در قسمت اسناد مربوط به انبار ثبت کنید اگر تعداد انبارهاتون زیاد باشه که واویلا یعنی برای یه سیستم خیلی بده که کابر باید ماشین حساب بزاره کنار دستش صفر تا نود ارقام رو حساب کنه و خوراک بده به سیستم مشکل تولید اینه که هر روز با روزهای دیگه متفاوته و شما باید یا با فرمولهای جدید هرروزه ثبت کنید که امکان پذیر نیست یا اختلاف میان تولیدهای هرروز رو سند بزنید و کلی نگر باشید به هر حال اگر مجموعه تولیدی دارید و نمیخواید به به باد فنا بره دور سپیدار خط بکشید

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    برای یک فروشگاه آرایشی بهداشتی با بیش از پنج هزار قلم کالا و هزار نفر مشتری دفتری که نیاز به تفکیک و دسته بندی دارن چه نرم افزاری رو پیشنهاد میکنید که هم ساده باشه هم اینکه نیاز به حسابدار نداشته باشه؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر با توجه به نیازتون میتونید نرم افزارهای مختلفی رو انتخاب کنید و با توجه به بودجه و نیاز خودتون نرم افزار تهیه کنید
      سیستم پشتیبانی قوی و همگانی بودن نرم افزار رو مد نظر قرار بدید حتما
      موفق باشید

      پاسخ
  • آریا بتن قزوین
    27 مهر 1400 14:07

    با سلام خدمت همه

    من شرکت پرشین تکس رو میشناسم خیلی شرکت خوبیه توی شرکتهای خدمات مالی ، شرکتهای تولید کننده نرم افزاری که معرفی کردند خوبه ، من به تنهایی با نرم افزار همکاران سیستم ، آرین سیستم ، سپیدار و نرم افزار حسابداری فرداد کار کردم.

    همکاران سیستم که فقط پول برندش رو می گیره و بسیار گرونه و متاسفانه مشکلات بسیار زیادی هم داره همونطور که دوستان بهش اشاره کردند ، نرم افزار آرین سیستم توی شرکتهای تولید کننده نرم افزار واقعا داره خیلی خوب رشد می کنه و تازه هم نرم افزار erp ابری آرین سیستم رو راه انداخته که خیلی از مشتری های راهکاران به آرین سیستم ابری مهاجرت کردند.

    توی شرکتهای کوچک و متوسط نرم افزار حسابداری فرداد و نرم افزار سپیدار نرم افزارهای خوبی هستند که جدیدا سپیدار قیمتاش رو خیلی گرون کرده و تحت وب هم ارائه نمی ده.

    پیشنهاد من اگه شرکت متوسط و کوچیک هستید نرم افزار حسابداری فرداد هست. یه نرم افزار یوزر فرندلی است و قیمتشم واقعا عالیه و امکانات خوبی میده. تازه می تونید نسخه رایگانش رو از توی سایت دانلود کنید.

    پاسخ
  • رضا ساغری
    21 مهر 1400 17:01

    درود و ادب
    فعالیت شرکت ما فقط در حوزه تولید و پشتیبانی نرم افزار است. در واقع خدمات شرکت ما فقط در قالب قرارداد به سازمانها و در قالب صورت وضعیت ارائه میشه. هزینه هامون هم غالبا شامل هزینه های جاری و هزینه های دستمزد پرسنل است
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید کدام سامانه جوابگوی نیاز حسابداری ما میباشد
    سپاس

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      برای انتخاب نرم افزار حسابداری شما بایستی شرکت های حسابداری و شرکتهای نرم افزار حسابداری رو بررسی کنید و براساس نیاز شما و ارائه خدمات و پشتیبانی آنها نرم افزار را انتخاب کنید
      این نکته را مد نظر قرار بدهید که برای تنظیم دفاتر مالیاتی به سازمان امور مالیاتی امکانات تنظیم گزارشات فوق را داشته باشد ، برخی از نرم افزارهای حسابداری امکان ادغام اسناد و ثبت سند حسابداری بصورت ماهانه را ندارد و حسابدارها برای تنظیم دفاتر و مستند سازی دچار مشکل میشوند ،
      موفق باشید

      پاسخ
  • محمد فراحی
    18 مهر 1400 13:22

    من مدیر مارکتینگ نرم افزار حسابداری محک هستم، ما برای ارائه هر چه بهتر خدمات، واحد مدیریت ارتباط با مشتری را راه اندازی کردیم که مشتریان میتوانند هر گونه مسئله ای که دارند، چنانچه در واحد پشتیبانی حل نشد، مستقیما با ما مطرح کنند و در سریع ترین زمان ممکن سعی میکنیم تا به موضوعات پاسخ شفاف، روشن و قابل قبول ارائه کنیم
    https://www.mahaksoft.com/

    پاسخ
  • محمد زمانی
    18 مهر 1400 12:45

    من که الان 4 ساله با محک آشنا شدم و کاملا راضی هستم. نیازهای منو برطرف میکنه. استفاده کنید. اوکیه

    پاسخ
  • من فروشگاه لوازم خانگی دارم عمده فروشی و تک فروشی جنس های ما ۲۰۰قلم نمیشن و هر قلم رنگ بندی داره مثلا هر مارک قابلمه چند رنگ داره و هر طرح قاشق چنگال چند مدل رنگ داره .
    برای ما چه نرم افزاری پیشنهاد میدین؟ بودجه هم هر قدر ضروری هست هزینه میکنیم
    قبلا پانیذ استفاده کردیم ولی میگن منسوخ شده و دیگه آپدیت نمیشه من سال ۱۴۰۰نتونستم فاکتور بزنم تاریخ فاکتور میره سال۸۰

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر ، پیشنهاد ما برای شما دوست عزیز اول این است که نرم افزاری تهیه کنید که همکانی باشه ، منظور از همکانی این است که خودتون و اگر قراره حسابداری روی نرم افزار شما کار کنه بتونه به راحتی کار کنه و در بازار نرم افزار شناخته شده باشه ، و از سوی دیگر پشتیبانی قوی داشته باشه ، از همه این موارد مهم تر در بعضی از اصناف ، نرم افزار حسابداری مختص اون صنف نوشته شده که بعنوان مقال برای تولید بتن نرم افزار خاص بتن نوشته شده ، با توجه به نیازتون و مواردی که عرض کردم از چند تا شرکت دمو بگیرید و اگر کمکی نیاز داشتید با پرشین تکس در تماس باشید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن
      سربلند باشید

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر.مقاله جامع و مفیدی بود اما به نظرم یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در حال حاضر فراپیام هست که بهش اشاره ای نشده!
    https://www.farapayam.com

    پاسخ
  • امین فهیمی
    7 مهر 1400 13:52

    نرم افزار پارسیان رو خریدم برای یک فروشگاه کوچک، اما متاسفانه به شدت پشتیبانی ضعیفی داره و حتی کسی پاسخگو نیست .
    شرکت و نرم افزار هنوز از فریم ورک سال 2000 داره استفاده میکنه.
    برخورد پرسنل پشتیبانی شرکت کاملا ضعیف و پاسکاری تلفنی برای پشتیبانی به شدت بالاس.
    از معایب نرم افزار حسابداری پارسیان :
    این نرم افزار باید تو ویندوز 32 بیتی حتما نصب بشه که کل ویندوز رو باید شما عوض کنین و به نسخه 32 بیتی تبدیل کنین که ممکن خیلی از نرم افزار ها و حتی درایور ها رو هم دیگه رو نسخه 32 بیتی ویندوز نتونین نصب کنین. مثل برنامه فوتوشاپ 2019 و به بعد
    از مزایا نرم افزار حسابداری پارسیان :
    هزینه خرید این برنامه حسابداری خیلی مناسبه و شاید بعد از یک هفته کار کردن با این برنامه متوجه بشین کاش بیشتر هزینه میکردیم.

    پاسخ
  • سلام
    نرم افزار محک کی از مزخرفترین نرم افزارهایی است که من دیدم
    اطلاعات خیلی از مشتریان و کالاها بعد از به روز رسانی از دست رفت حتما از نرم افزار دیگر استفاده کنید
    وقتی هم با پشتیبانی با سند که این اتفاق برای ما افتاده که خودشان هم به این نتیجه رسیدند ولی در آخر سر بالا جواب دادند

    پاسخ
    • آقای عباس سلام روزتون بخیر هر مشکلی که با نرم افزار محک دارید لطفا با شماره 64056-021 داخلی 7003 واحد ارتباط با مشتری شرکت محک تماس بگیرید مطمئن باشید در سریع ترین زمان ممکن رضایت شما رو جلب میکنیم

      پاسخ
    • سلام عباس عزیز کاربر گرامی خوشحال میشیم اگر مشکلی دارید با شماره ی 64056 – 021 داخلی 7003 واحد ارتباط با مشتری تماس بگیرید برای جلب رضایت شما و رفع مواردی که مطرح کردید در خدمت شما هستیم

      پاسخ
    • این کامنت من رو واقعا دچار تردید در انتخاب کرده.
      من یک مجموعه تولید نهال دارم بانهایت 150 قلم جنس که 50 تا تنوع سایز و قیمت دارند. قیمتها هم در هر فاکتور معمولا متفاوت است.
      تسویه ها معمولا دو ماه بعد انجام میشه.
      مواد اولیه تولید و تلفات هم یک رقم فرضی هست.
      کارگر ثابت ندارم و معمولا روز مزد هست که در سال به 30 نفر نمیرسه.
      الان واقعا نمیدونم چه حسابداری انتخاب کنم که بکارم بیاد.
      با نرم افزار های پاتریس و آسان کار کردم اما گزارشات برام جالب نیست.
      الان پارمیس مد نظرم هست اما کلید میانبر ها سخته.
      کسی میتونه بهم کمک کنه چی بگیرم؟
      09160627178 امین

      پاسخ
      • نرم افزار حسابداری پارمیس
        10 آبان 1400 12:07

        سلام امین عزیز
        خیلی خوشحالیم که برای حسابداری کسب‌و‌کارت نرم افزار پارمیس رو مد نظر قرار دادی. توصیه میکنیم برای خرید نرم افزار حسابداری قبل از هر چیز به امکانات اون توجه کنی. در مورد کار کردن با نرم افزار پارمیس، ما آموزش‌های مختلفی رو به شما ارائه میدیم و اینکه با خرید نرم افزار به مدت یک سال پشتیبانی رایگان دریافت خواهی کرد و مشکل چندانی در زمینه کار کردن با نرم افزار نخواهی داشت.
        برای آشنایی با امکانات نرم افزار پارمیس میتونی با شماره 021-87759999 تماس بگیری. ما رایگان برای انتخاب بهتر راهنماییت می‌کنیم.

        پاسخ
    • سلام.ماژول بودجه و اعتبارات و تضمینات رو برای دستگاه دولتی لازم دارم چه شرکتی رو پیشنهاد میدید

      پاسخ
  • نرم افزار نوآوران را در سایت noavarangroup.com ملاحظه کنید تا به امکاناتی فراتر از نرم افزارهایی که در لیست بالا است برسید با پشتیبانی فوق العاده بالا و قیمتهای باورنکردنی و با تجربه بیش از 30 سال

    پاسخ
  • نرم افزار فروشگاهی الماس جهان گستر بهترین نرم افزار تو این زمینه است
    http://www.jahangs.com/products/market
    http://www.jahangs.com/learn/83-learn-foroosh

    پاسخ
  • برای پخش و عمده فروشی لوازم خانگی ک حداقل 200مورد کالا هست و هرکدوم از کالاها باز چندین مدل دارن و هم به صورت عمده و حضوری هم ویزیتوری فعالیت میکنیم چ نرم افزای پیشنهاد میدین هزینش هم تا 2 سه تومن در نظر بگیرید نهایت
    قبلا با میم و تدارک کار میکردیم الان نظر شما چیه و چی پیشنهاد میدین
    در ضمن از حسابداری سر در نمیاریم اصلا یه نرم افزاری معرفی کنید لطفا که همه جوانب توش رعایت شده باشه و در عین حال اسون باشه کار کردن باهاش.
    ممنونم از اینکه وقت میزارید

    پاسخ
    • سلام فک کنم با هزینه ای شما در نظر گرفتید هلو براتون خوب باشه ، ولی برای کار شما که مویرگی است فکر نکنم جوابگوی کارتون باشه ، چون انتخاب نرم افزار بیشتر برای مدیران و صاحبان کسب و کار گزارشات مدیریتی بیشترین اهمیت رو داره ، ولی با توجه به بودجه ای که در نظر گرفتید فکر میکنم هلو خوب باشه

      پاسخ
  • علی عباس
    15 شهریور 1400 10:46

    باسلام
    یک برنامه نرم افزار حسابداری به نام پیشرو از شرکت پویان سیستم وجود داره که من الان باهاش کارمیکنم که خیلی پیشرفته است و بحث مالیات برارزش افزوده و معاملات فصلی روهم به آسانی بااین برنامه انجام میشه و برای شرکتها خیلی مفید هست هم از نظر قیمت وهم از نظر کارکرد ، نرم افزارهای مالی و اداری و درمانی و ( حقوق و دستمزد و اتوماسیون و نوبت دهی و غیره ) را شامل میشه .
    هرشخصی از همکاران که این برنامه رو برای شرکت خواست خریداری کنه و نصب کنه بااین شماره تماس بگیره 09123462028 رسولی
    این پیام فقط و فقط برای آشنایی عزیزان بااین برنامه می باشد و توضیحات لازم در هنگام تماس داده میشود . امیدوارم حداقل یک بار بااین برنامه کارکنید و مزایای این برنامه رو ببینید . به امید دیدار

    پاسخ
  • نرم افزارحسابداری کاوش دربحث حسابداری بیمه دست به حقه تجاری زده، وخرید وفروش کالا روباعنوان کالا عوض کرده وجاش بیمه گذاشته. هزینه پشتیبانی وتمدید اش هم خیلی خیلی بالامی گیرند. ومثلا دریک فرجه زمانی ۱۰روزه ۲۰٪ تخفیف طلایی میدن. اصلا گول نخوریدوخریدنکنید. که زحمت سال کامل اتون به هدرمیره.

    پاسخ
  • نرم افزار محک نرم افزار خوبیه ولی در صورتی که تیم مدیریت و پشتیبانی کامل عوض بشن تا زمان که پول واریز نکردید خوبن ولی بعد به هیچ عنوان نه پشتیان نه مدیریت پاسخگو نیستن سی دی نرم افزار هم که میفرستن مال سال اول تولیدشون هست و با کلی وقت و دردسر باید آپدیت کنید

    پاسخ
    • حسن عزیز ممنون از شما با شماره ی 64056 – 021 داخلی 7003 واحد ارتباط با مشتری تماس بگیرید برای رفع مواردی که فرمودین در خدمت شما هستیم

      پاسخ
  • سلام
    من فروشگاه لوازم تحریر دارم میشه که راهنمایی کنید که چه نرم افزاری بگیرم تا نیازمو کامل برطرف کنه؟
    ممنون

    پاسخ
    • سلام هلو یا سپیدار خوبه

      پاسخ
    • سلام نرم افزار حاسب ملی نرم افزار جامع و خوبیه
      هم پشتیبانی آنلاین داره هم آموزش رایگان

      پاسخ
    • علی عباس
      15 شهریور 1400 11:06

      باسلام
      نرم افزار پیشرو خیلی عالیه هم قیمت و هم کارکرد 09123462028 رسولی

      پاسخ
    • هلو دیگه شناخته شده است و کامله تعجب می‌کنم یکی از نظرات نوشته بود ابتدایی است و کامل نیست نسخه جامع واقعا کامله من فروشگاه قطعات صنعتی دارم و تنوع اجناس زیاده و قیمت‌ها هم مرتب تغییر میکنه آلان ۱۰ سال میشه دارم با هلو کار میکنم راضیم بیشتر شرکت های بزرگ حتی دولتی از هلو استفاده می‌کنند یکی از فاکتورهای خوب بودن نرم افزار حسابداری امکان گزارش گیری های مختلف است که گزارش گیری هلو خیلی کامله و ندیدم توی نرم افزار دیگری (البته تو نسخه جامع اش ) فقط جدیدا افزایش قیمت خیلی زیادی دادن یک مرتبه مثلا نسخه جامع اش حدود ۳ تومن بود الان شده ۸.۳۰۰ که ۵ میلیون یک مرتبه گران کردن واقعا زیاده

      پاسخ
  • سلام دوستان نرم افزار محک رو اصلن توصیه نمیکنم با وجود همکاران و پشتیبان های بسیار صبور و خوشرو ولی باگ های سیستم طوری هست که از بس زنگ میزنید بهشون تمام همکاراهای پشتیبان رو به اسم میتونید بشناسید. وقت رو صرف نرم افزار بهتر کنید.

    پاسخ
  • سلام دوستان اگر نرم افزار خوب و کاربردی مناسب سایت فروش میشناسید پیشنهاد بدید لطفا ممنون میشم.

    پاسخ
  • سلام به همه دوستان
    من با نرم افزار تراز سامانه دارم کار می کنم و بسیار بسیار راضی هستم ازش و دوست داشتم توی این لیست می بود. این شرکت خیلی کم تبلیغات می کنه و یه جورایی گمنام داره عمل میکنه البته سایت داره.
    من به پیشنهاد یکی از دوستان که داشتن این نرم افزار استفاده می کرد این نرم‌افزار رو خریدم

    نرم‌افزارش در واقع یک نسخه کوچیک و جمع و جور داره و یه نسخه فول.
    نسخه کوچکش تقریباً شبیه سپیداره
    با امکانات بالا تر و همینطور هفت سطحی و نسخه بزرگ و فولش که به درد شرکت های متوسط به بالا و بزرگ میخوره تقریبا معادل همکاران و بالاتره
    بهترین مزیت این نرم‌افزار به نظر من اینه که تعداد کاربرش نامحدوده
    قسمت تولید و بهای تمام شده اش و فوق العاده جذاب و دیدنی
    محیط بسیار کاربرپسندی داره
    تقریبا ماهی یکبار هم نسخه جدید میدن و امکانات خوبی به برنامه اضافه می‌کنند که اگر پشتیبانی داشته باشید باهاشون براتون نسخه رو میزارن
    به نظرم اگر روی تبلیغات نرم‌افزار کار بشه اصلا رقیبی نداره توی بازار

    پاسخ
  • امیرحسین محمودی
    9 مرداد 1400 16:05

    نرم افزار پندارسیستم نرم افزاری بسیار کامل و کاربر پسند با محیط کاربری آسان و امکانات زیاد هست
    این برنامه گزارشات مختلفی ارائه میدهد و همچنین قابلیت ایجاد گزارش را داراست
    در سیستم های خزانه داری ، انبار و فروش نیز شما توانایی ایجاد فرم های متنوع و همچنین
    شخصی سازی فرم هارا به راحتی در دسترس دارید .
    از امکانات کاربردی این برنامه میتوان به ادغام اسناد به چند روش روزانه ، ماهیانه و دستی
    ، انتقال گردش حساب ها از کدی به کد دیگر ، انتقال کد تفصیلی به همراه گردش
    ، تراز ترکیبی ، قیمت گذاری فرم های خروجی بسیار ساده ، گزارشات متنوع در انبار و خزانه ، توانایی
    ارسال گزارش خرید و فروش دارایی و …

    پاسخ
  • عبدالرضا
    5 مرداد 1400 19:58

    درود به همگی
    دوستان برای یک عمده فروشی با حدود 200 قلم کالا و فروش روزانه بین 400 تا 800 میلیون تومان چی پیشنهاد میدین؟
    یک نرم افزار ساده و روان
    به نظرم باید بین قیاس، هلو و شایگان یکی رو انتخاب کنم
    نظر دوستانی که تجربه بیشتری دارند چیه؟
    پیشاپیش سپاسگزارم

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر ، هر دو برنامه کارایی خوبی داره

      پاسخ
    • سلام
      نرم افزار حاسب ملی هم یه بررسی کنید
      پشتیبانی آنلاین داره. درصورتی که پخش هم داشته باشید برنامه اندروید آنلاین داره برای سفارش گیری

      پاسخ
  • سلام ، نرم افزار حسابداری محک متاسفانه مشکل زیاد داره ، ما بعد از حدود 300 ساعت وقت گذاشتن با حسابدار و پشتیبانی تو شرکت به این نتیجه رسیدیم که باید محک رو کنار بگذاریم ، واقعا وقت حسابدارمون رو تلف کرده و برای هر کاری باید بهشون زنگ بزنی و ریموت بهشون بدی تا رفع شود ، امیدوارم مشکلاتشون رو رفع کنند .

    پاسخ
  • سلام به نظرم نرم افزار سالین با توجه اینکه مدیریت و راهکارهای فروش داره جهت رستورانها و کافی شاپ خیلی عالی است

    پاسخ
  • با سلام
    ما یه تولیدی پوشاک سفارشی خاص داریم و اینکه به صورت محدود تولید داریم و به عبارتی شاید از یه محصول ۲ تا تولید نشه و توی بحث بهای تمام شده محصول نیاز به یک سیستم حسابداری داریم که بتونه دقیق محاسبه کنه میخواستم راهنمایی بفرمایید کدوم سیستم خوبه برای اینکار ما

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب
    یکی از خوب های این حوزه نرم افزار فروشگاهی باران هست که کار کردن باهاش خیلی راحته. برای همه صنف های فروشگاهی راهکار داره. دائم به روز رسانی میشه و امکانات جدید و جذاب بهش اضافه میشه و پشتیبانی فوق العاده داره. امکانات و توضیحات بیشتر این محصول روی سایت شون نوشته شده:
    baransys.com/نرم-افزار-فروشگاهی-باران/

    پاسخ
  • نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

    نرم افزار فروشگاهی دشت محصولی از شرکت‌ همکاران سیستم که در جهت مدیریت فرآیندهای مالی فروشگاه‌ها طراحی و تا به امروز توانسته بخش قابل توجهی از اصناف را تحت پوشش خود قرار دهد. این نرم افزار با ارائه سطح های مختلف از قبیل پایه ، استاندارد ، پیشرفته و اضافه کردن نیازهای اصناف مختلف ، از جمله سوپر مارکت ، پوشاک و کیف و کفش ، آرایشی بهداشتی ، لوازم یدکی خودرو ، ابزارو یراق ساختمانی ، قنادی و خشکبار توانسته طیف گستره ای از فروشگاه داران را راضی و مجاب به خرید این بسته ها نماید.

    پاسخ
  • محمود بصیری
    22 خرداد 1400 23:02

    در این لیست جای نرم افزار فروشگاهی راهکار خالی است. ضمن اینکه این نرم افزار با وجود رایگان بودن از بسیاری از رقبا جلوتر است.

    پاسخ
  • نرم افزار سپیدار و راهکاران ابری تنها نرم افزاری که با خیال راحت میتونی بهش تکیه کنی – مثل ما

    پاسخ
  • با سلام
    به نظر می رسد نرم افزار حسابداری آسان – یک ماهه رایگان از قلم افتاده است

    نرم افزار حسابداری آسان
    نرم افزار حسابداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حسابهای خود را انجام داده و امور مالی خود را مدیریت نمائید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند)، خدمات و حساب های موجود را تعریف کرده و فاکتور های خرید، فاکتور های فروش و پیش فاکتور را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین، می توان فاکتور برگشت از فروش ذخیره کرد.
    توسط نرم افزار می توان سند حسابداری پرداخت، دریافت، هزینه و درآمد را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. تمام اسناد و فاکتورهای ثبت شده قابلیت چاپ در کاغذهای معمولی و کاغذهای حرارتی فیش پرینتر را دارند. با این نرم افزار می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد.
    چندین گزارش از قبیل گزارش موجودی کالاها، کاردکس کالاها، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک های دریافتی و … برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. همچنین در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات را به دلخواه خود اصلاح نمایید. امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.

    امکانات نرم افزار حسابداری آسان

    • مديريت ليست اشخاص (ذخيره و ویرایش)
    • مديريت گروه اشخاص
    • مدیریت لیست محصولات در سه سطح (گروه کالاها، زیر گروه و محصولات) به همراه درج سریال، بارکد، موجودی اولیه، واحد، قیمت خرید و قیمت فروش
    • ثبت و ویرایش فاکتور خرید و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
    • صدور و ویرایش فاکتور فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
    • ثبت، ویرایش و چاپ پیش فاکتور و تبدیل به فاکتور فروش
    • ثبت و ویرایش فاکتور برگشت از خرید و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
    • ثبت و ویرایش فاکتور برگشت از فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
    • ثبت سریع فاکتور فروش با استفاده از بارکد خوان
    • قابلیت امکان چاپ فاکتور رسمی
    • مدیریت اموال و دارایی های ثابت
    • قابلیت ورود از اکسل اشخاص، اموال و کالاها
    • مديريت صندوق و حساب ها (امکان تعریف حساب جدید)
    • ثبت و ویرایش دریافت ها و پرداخت ها
    • ثبت و ویرایش هزینه ها و انواع هزینه ها
    • ثبت و ویرایش درآمد ها و انواع درآمد ها
    • ثبت و ویرایش سرمایه ها و برداشت ها
    • امکان چاپ اسناد امور مالی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
    • مدیریت بدهکاران و بستانکاران
    • امکان ثبت عملیات دریافت و پرداخت و … بصورت گروهی
    • ثبت، ویرایش چک های دریافتی و پرداختی و ثبت وصول شدن یا نشدن چک
    • ثبت، ویرایش اسناد انتقالی
    • ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فاکتورها
    • تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
    • گزارشات پایه شامل اشخاص و موجودی کالاها، کاردکس کالا و گزارش مانده حساب ها، سود و زیان و…
    • گزارشات اصلی شامل گزارشات فاکتورهای فروش و خرید، برگشت از فروش، دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، چک های دریافتی و … به صورت از تاریخ تا تاریخ و براساس شخص
    • گزارش بهای کالاها با استفاده از الگوریتم های میانگین وزنی، FIFO و LIFO
    • گزارشات دفاتر شامل دفتر معین اشخاص، معین حساب ها، دفتر روزنامه و دفتر کل…
    • گزارشات ترازنامه و تراز آزمایشی دو ستونی و چهار ستونی…
    • امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
    • سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن، یادآوری ها و راس گیری چک
    • مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی کاربران به قسمت های مختلف
    • امکان تبدیل گزارشات به PDF
    • امکان ارسال پیامک به اشخاص بصورت خودکار و گروهی
    • تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
    • نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک

    https://product.easysoft.ir/EasyAccounting

    پاسخ
  • سلام به همه دوستان
    اگه ممکنه بنده رو راهنمایی کنید
    برای شرکت پخش که بصورت مویرگی و پخش جزئی فعالیت میکنه و در کنارش شرکت بازرگانی بصورت عمده فعالیت داره چه نرم افزاری پیشنهاد میشه.
    کدوم نرم افزار راحتتر و کاربردی تر و مناسب تر هست.
    سواد حسابداری کم

    پاسخ
  • سلام کسی هس به من پیشنهاد بده برای تولید و فروش پوشاک به این صورت که تولید توسط خیاط ها و برشکار های مختلف به بیرون داده میشه و فروش توسط یک سری نمایندگی امانی کدوم نرم افزار رو تهیه کنم؟ دانش حسابداری ابتدایی.

    پاسخ
    • سلام ، بستگی به خودتون داره که چقد بخوایید هزینه کنید ولی تا مبلغ 10 میلیون تومان بخوایید هزینه کنید بنظر من سپیدار سیستم خوبه

      پاسخ
    • امید بابایی
      31 تیر 1400 11:03

      سلام
      من با تجربه 15 ساله حسابداری و آشنایی کامل با بخش پوشاک بهتون نرم افزار پارمیس استار رو پینهاد میکنم. این نرم افزار علاوه بر سادگی و کاربری اون بدون داشتن دانش حسابداری ازش میتونید استفاده کنید.
      با این نرم افزار به راحتی میتونید بخش انبار و تولید رو مدیریت کنید. با پارمیس استار می تونه به چندین نوع مختلف کالاها رو تعریف کنید و تولیدات هر بخش رو چه از لحاظ مالی و چه تعدادی مدیریت کرده و به بخش دیگه ای منتقل کنید. یکی دیگه از ویژگی هاش مدیریت تولیدات پیمانکاران بیرون و بهره گیری از نسخه اندروید و ویندوز متصل به پوزهای فروشگاهی است.

      با اطمینان میگم که با خیال راحت میتونید با این نرم افزار کار حسابداری و انبار داری واحد تولیدی و فروشگاهی پوشاک رو با چندین شعبه تو هر جایی از ایران انجام بدید

      پاسخ
  • سعید غزنوی
    7 اردیبهشت 1400 14:52

    سلام عزیزان ، نرم افزار حسابداری طاها رو هم امتحان کنید . کاربری آسان، گزارشات متنوع، امکانات بالا و پشتیبانی پاسخگو. نسبت به قیمتش خیلی امکانات داره

    پاسخ
  • لطفا اگر میخواهید پول ووقت خودرا حرام کنید خرید محک رو حتما امتحان کنید

    پاسخ
  • نرم افزار محک پشتیبانی زیر صفر یک هفتس صب تا شب تماس میگرم شماره بسته میخاد وارد میکنم مییگه نفر اول هستید ۱ساعت انتظار میمونم میگه خسته شدی شمارتو وارد کن تماس بگیرم هنوز وقت تماسم نشده

    پاسخ
  • یکی از گیج کننده ترین و زمان برترین نرم افزار ها آرین سیستم هستش بسیار شما رو گیج میکنه و اصلا رابط کاربری مناسبی نداره.

    پاسخ
    • سلام خسته نباشید برای پخش ساعت دیواری(عمده فروشی و تک فروشی)
      چ نرم افزار حسابداری مناسبه توی اینترنت هرشرکتی نرم افزار خودشو بهترین میدونه ولی وقتی نظرات رو میخونی اکثرا منتقد هستن و بقیه هم باز خود شرکتهان ک دارن تبلیغ میکنن..
      دوم اینکه میشه یه نرم افزارو هم با گوشی مدیریت کرد هم با کامپیوتر یعنی نسخه اصلیش کامپیوتر باشه ولی با گوشی هم بتونی فاکتور ثبت کنی و…
      سوم اینکه دنبال ی نرم افزارم ک از حسابدار بی‌نیاز بشم و خودم بتونم تمام کاراشو انجام بدم

      پاسخ
      • سلام با توجه به بودجه و توقعی که از برنامه دارید دمو ها رو ببینید و در انتخاب نرم افزار از همه مهمتر پشتیبانی هستش سعی کنید نرم افزاری بگیرید که اولا همگانی باشه و بعد پشتیبانی خوبی بده

        پاسخ
  • یکی از گیج کننده ترین و زمان برترین نرم افزار ها آرین سیستم هستش بسیار شما رو گیج میکنه و اصلا رابط کاربری مناسبی نداره

    پاسخ
  • رضا کریمی
    4 اسفند 1399 09:39

    من نرم افزار حسابگر شرکت شایگان را استفاده می‌کنم و تازه خریداری کردم. بابت راه اندازی و نصب اصلا هزینه ای پرداخت نکردم و پشتیبانی تلفنیشون کاملا رایگان است در صورتی که در بخش توضیحات مربوط به این برنامه زدین هزینه پشتیبانی بالایی داره!

    پاسخ
  • نرم افزار حسابداری محک قطعا توی این لیست جزو بدترین ها هستش . پشتیبانی بسیار ضعیف و اینکه فقط دنبال این هستند که به عناوین مختلف از شما پول بگیرین واقعا افتضاحه( این تجربه نزدیک به ده ساله من با این شرکته)

    پاسخ
  • متاسفانه اطلاعات ارائه شده کامل نمی باشد برای مثال درمورد سیستم راهکاران تحت وب که یوزرفرندی بودن این سیستم حتی توسط مدیران سطح بالای شرکت همکاران سیستم مورد قبول نمی باشد و خود سیستم راهکاران بعد از حدود 9سال از ارائه ان مشکلات فراوانی دارد از جمله در بحث انبار و انبار گردانی .در کل بدلیل نبود فضای رقابتی جهت شرکت های خارجی شرکت همکاران سیستم یکه تازی میکند ودر مقابل پرداخت خرید سیستم وپشتیبانی از ارزش خرید خیلی پایینی برخوردار میباشد

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر ، دوست عزیز حق باشماست سیستم همکاران سیستم نرخ پشتیبانی و در کل بابت خدماتی که میده مبالغ بالایی مطالبه میکنه ولی نسبت به شرکتهایی که بصورت ابری یا وب بیس کار میکنن خدمات بهتری میده ، در حال حاضر سیستم هایی که تحت وب نیستن کاملا منسوخ شده هستند

      پاسخ
  • احمد رحمانی
    29 آذر 1399 17:49

    رافع ۶ هنوز هم بعد از گذشت ۲۰ سال بی رقیبه

    نرم افزار پرنش شرکت پژواک سیستم هم عالیه

    پاسخ
  • سلام
    نرم افزار حسابداری تیپ تو این مقاله بررسی نشده، با اینکه تازه اومده اما امکانات خاص و ویژه ای داره، پیشنهاد میکنم حتما بررسیش کنید. از امکانات بینظیرش میتونم بگم که
    1- صورت مالی مقایسه ای با یادداشت توضیحی میده که کارو بسیار راحت میکنه و میتونی امسالتو با هر سال دلخواهت مقایسه کنی.
    2- بهای تمام شده اش واقعا درست محاسبه میکنه و بصورت هوشمند هم است و دیگه لازم نیست مثل سیپدار دستی اینو محاسبه کنی.
    3- گزارشات متنوعی داره که کارو راحت میکنه و 28 مدل خروجی میده.
    4- کاربری آسان و یوزر فرندلی بودنش خیلی کارو راحت کرده.
    5- سود و زیانت میتونی بر اساس هر فاکتور در لحظه ببینی.
    6- دفتر روزنامه و کل که تو چند ثانیه تهیه میشه.
    7- شش سطحی بودنش دست کاربر خیلی باز میذاره.
    8- امکان تعریف بی نهایت کالا و بی نهایت انبار بدون هزینه جانبی داره.
    9- تا 5 واحد شمارش میتونی برای هر کالا تعریف کنی.
    10- برای هر کالا میتونی تا 11 تا بارکد تعریف کنی که از تعدد کدینگ حساب جلوگیری میکنه.
    11- تیم پشتبانی قوی و امکان تیکت گذاری تو خود نرم افزار داره که کارو خیلی خیلی راحت کرده.
    12- بودجه سنجی یا امکان سنجی تولید داره که هم تعدادی هم ریالی میتونی گزارش بگیری.
    13- یکپارچه بودن نرم افزار یکی دیگه از قابلیت اونه.
    14- و از مهمتر تنها نرم افزار حسابداری که گواهی امنیت اطلاعات داره و خیال مدیران ارشد میتونه ازین بابت راحت بکنه.
    اگه میخوایی یه نرم افزار استاندارد که کاربریش آسون باشه استفاده کنی پیشنهاد میکنم این نرم افزار بررسی کنید.

    پاسخ
  • حسینی
    4 آذر 1399 13:50

    نرم افزار تراز سامانه در این لیست وجود ندارد
    این نرم افزار با قابلیت های فرا و کاربری راحت هیچ آیتمی از الباقی نرم افزارهای موجود در بازار کم ندارد و در بسیاری از موارد امکانات و قالبیت های فراتری هم دارد
    من خودم به مدت 6 سال است که با این نرم افزار کار میکنم
    خیلی کار باهاش راحته و از نظر قیمت هم واقعاً قیمت خیلی مناسبی داره، تازه پشتیبانیش هم 24 ساعته پاسخگو هستند
    مثل یادداشت های سایت 10 تا از مهمترین ویژگی های این نرم افزار رو میگم
    1- مخصوص تمام شرکتها و بنگاه های اقتصادی
    2- قابلیت تعریف n تعداد کاربر بدون محدودیت و هزینه
    3- قابلیت تعریف n تعداد کالا و ثبت بدون محدودیت رکورد
    4- قابلیت دریافت و ارسال به اکسل در تمامی فرم ها
    5- قابلیت بازیابی اسناد حذف شده و همچنین قابلیت AutoSave مثل نرم افزارهای آفیس
    6- تعیین دسترسی تا جزء ترین حالت ممکن
    7- قابل اجرا در محیط های مختلف(ویندوز، وب، فضای ابری، اندروید و حتی IOS ) من حتی در مواقعی که اینترنت کلی ایران در شرایط مختلف قطع بود با این سیستم در فضای ابری کار میکردم خیلی خوبه
    8- قابلیت تعیین و اجرا از سخت افزار تا نرم افزار و پشتیبانی شبکه های داخلی و تضمین پایداری سیستم ها
    9- یکپارچه بودن کل نرم افزارها و سیستم ها و زیرسیستم ها و حتی قابلیت صدور خودکار در چندین مرحله مختلف
    10- دارای هوش مصنوعی می باشد به همین خاطر خیلی از موارد رو سیستم به صورت خودکار برای شما انجام میده و دیگه نیازی به کنترل و الباقی داستان نداریم
    درکل از زمانی که با این سیستم کار میکنم اینقدر راحت بودم که حتی فرآیندهای سازمان رو کمتر و بهینه تر کردم
    من خودم به همه ترازسامانه رو معرفی میکنم، تازه امکان تغییر کدینگ مالی در حین سال هم وجود داره و نیاز به این نداره که شما برگردید حساب های چندسال قبل رو اصلاح کنید

    پاسخ
  • سعید خسروی
    7 آبان 1399 22:39

    اگر تمایل به نابودی شرکت و حسابداری اون دارین حتما محک رو استفاده کنید لطفا کسی خواست زنگ بزنه تا سه سال عمر تلف شده خودم رو براش توضیح بدم 091281***21

    پاسخ
  • نرم افزار ERP شیز اینجا گفته نشده که با توجه به قیمتش قابلیت سفارشی ساز داره

    پاسخ
  • در نرم فزار محک وقتی ی لیست از کالاهای زیر سقف موجودی برای خرید تهیه میکنی یکی از ستون های این لیست خود سقف که تعداد کالا زیر اون عدد بیاد باید خرید کنی نیست و باید تک تک اقلام لیست که بعضی مواقع خیلی زیادم هست رو بری تو موجودی کالا سقف رو کنارش یاداشت کنی بعد تعیین کنی که چه تعداد باید خرید کنی که کار خیلی دشواریه. این یه ایراد خیلی بزرگه

    پاسخ
    • توی نرم افزار گزارشاتی داره که می تونید براحتی گزارش تمامی کالاهایی که از نقطه سفارش کمتر شده اند رو ببینید و برای تامین موجودی سفارش مورد نیازتون رو ثبت کنید.

      پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با امکانات نرم افزار از قسمت راهنمای آنلاین بازدید کنید. و عبارت موجودی رو جستجو کنید!! ویدئو آموزشی برای این موضوع گذاشته شده!

      پاسخ
  • نرم افزار هلو تفصیلی شناور نداره و این عیب مشکلات زیادی برای گزارشگیری بوجود میاره

    پاسخ
  • نرم افزار همكاران سيستم. سپيدار و راهكاران نرم افزارهاي با قابليت بالاي گزارش دهي هستند كه همكاران و راهكاران پشتيباني قوي دارند اما سپيدار پشتيباني ضعيف تري برخوردار است
    قيمت راهكاران و همكاران به نسبت سپيدار بيشتر است اما در كل يوزر فرندلي بودن اين دوسيستم و پشتيباني قوي كاملا پوشش ميده مابه التفاوت رو
    در خصوص نرم افزار هلو بايد گفت نرم افزار ابتدايي هست و از كار كردن با اين نرم افزار حس رضايت مندي تداشتم پشتيباني خيلي ضعيفه
    و گزاررش دهي هلو با سليقه مديران مالي سطح بالا جور در نمياد
    در خصوص تدبير با نسخه قديمي اين سيستم كار كردم و فوق العاده باگ داشت سال ٨٧-٨٨
    اگه نسخه جديدي داره كار نكردم
    همكاران و راهكاران رو پيشنهاد ميكنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.